arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۸ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱

فارس: غروب پنجشنبه شهر‌های بانه و دهگلان دچار ناامنی و آشوب شد / در جریان این حوادث در شهر بانه دو نفر کشته شدند

به دنبال فراخوان ضدانقلاب و تحریک احساسات جوانان، غروب دیروز پنجشنبه شهر‌های بانه و دهگلان دچار التهاب و در ادامه ناامنی و آشوب شد. نیرو‌های انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است. در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس نوشت: به دنبال فراخوان ضدانقلاب و تحریک احساسات جوانان، غروب دیروز پنجشنبه شهرهای بانه و دهگلان دچار التهاب و در ادامه ناامنی و آشوب شد.

به گزارش «انتخاب»؛ در ادامه این گزارش آمده است: اغتشاشگران در بلوار بلال حبشی، بلوار هیمن، میدان جهاد و میدان مادر و همچنین مسیر حمزه‌آباد و سلیمان‌بگ بانه ضمن سردادن شعارهایی ساختارشکنانه، با روشن کردن آتش و شکستن تابلوهای راهنمایی رانندگی موجب ایجاد راهبندان و مزاحمت برای مردم شدند.

نیروهای انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است.

در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.

همچنین دیروز شهر دهگلان نیز شاهد اغتشاشات و ناامنی بود که عده‌ای با فریب دروغ‌های ضدانقلاب به خیابان آمده بودند و علیه نیروهای انتظامی و امنیتی سنگ‌پراکنی می‌کردند.

پلیس ابتدا می‌خواست با خویشتن‌داری اغتشاشگران را متفرق کند اما آنها بیشتر به سمت نیروها حمله‌ور می‌شدند که در نهایت با گاز اشک‌آور متفرق شدند.

رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی سعی می‌کردند مردم و بخصوص جوانان شهرهای سنندج و مریوان را به خیابان بکشانند.

دشمن با پخش این تصاویر و فیلم‌ها وضعیت شهرهای سنندج و مریوان را ناامن جلوه می‌داد و با یک دروغ شاخدار اعلام کردند مریوان سقوط کرده است، در حالیکه هیچ اتفاقی در این دو شهر رخ نداد.

نظرات بینندگان