arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

خرید پهپاد از drdji در کمپین فروش ویژه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استفاده از پهپاد که مخفف شده عبارت پرنده هدایت پذیر از دور است، کمک می‌کند تا عکاسان و نقشه برداران، بدون نیاز به هلیکوپتر، کرین فیلم برداری و هرگونه تجهیزات دیگری، تقریبا در هر محیطی تصاویر خیره کننده و بسیار با کیفیتی را ثبت کنند

 امروز با بررسی سه مدل پهپاد مَویک اِیر دو اِس  – مَویک مینی دو – مَویک مینی سه پرو در خدمت شما هستیم، این سه پهپاد از نیاز فیلم برداری هوایی را از طیف بلاگر‌‌ها و عکاسان معمولی تا ویدیوگرافر‌ها و فیلم برداران حرفه‌ای را پوشش می‌دهند.

پهپاد چیست و تفاوت کوادکوپتر با پهپاد؟

drdji پهپاد را اینگونه تعریف کرده است. پهپاد یا drone یک نوع هواپیمای بدون سرنشین کوچک هست که بر عکس هواپیما توسط اتاق فرمان و خلبان کنترل نمی شود. بلکه توسط یک رادیو کنترلر از راه دور کنترل و هدایت می شود. و شامل پهپاد نظامی و پهپاد تجاری غیر نظامی می باشد. هر چند در ایران از کلمه هلی شات نیز به جای کوادکوپتر و پهپاد استفاده می شود. بخصوص توسط افرادی که در کار عکاسی و فیلمبرداری هست.

کوادکوپتر به انگلیسی Quadcopter در واقع از خانواده پهپاد های تجاری و غیر نظامی می باشد. که بخاطر مجهز بودن به چهار (کواد) روتور، کوادکوپتر نامیده می شود.

پس تفاوت پهپاد و کوادکوپتر در اندازه، کارایی و کاربرد، ساختار و توان پرواز می باشد. منبع تغذیه کوادکوپتر باتری لیتومی هست. که معمولات از نیم ساعت تا یک ساعت توان پرواز دارند. با خرید پک کمبو یا باتری اضافی می توان تا ساعت ها فیلمبرداری کرد. پهپاد را بیشتر با نوع نظامی و جاسوسی آن می شناسند. در حالی که کوادکوپتر را بیشتر با فیلمبرداری و سرگرمی می شناسند. هر چند بخاطر کاربرد وسیع پهپاد در صنعت انرژی، سینما و فیلمبرداری، کشاورزی، حمل و نقل ، حتی پزشکی و سلامت بخصوص در سال ۲۰۲۰ و نقش آفرینی آن در مقابله با کرونا جهت ضدعفونی کردن اماکن عمومی، انتقال دارو به جزایر دور بیشتر توسط رسانه ها کلمه پهپاد به کار برده می شود

خرید پهپاد از drdji در کمپین فروش ویژه

مَویک اِیر دو اِس | Mavic Air 2 S

مویک ایر مدل 2 اس که توسط شرکت DJI در سال 2021 ارائه شد ، یک مدل تقریبا همه کاره است، توانایی کنترل و ارائه تصویر با کیفیت فوق العاده بالای K5.4 و 30fps یا 4K و 60fps را تا فاصله دوازده کیلومتری را داراست، همچنین سیستم فوق هوشمند کنترلی بر روی آن نصب شده که سرعت و جهت وزش باد و شرایط ناپایدار آب و هوایی را تشخیص می‌دهد و با تغییر دور موتور هایش به صورت هوشمند، کاملا پایدار میماند و تصویری کاملا صاف و بدون لرزش را به دست می‌دهد.

همچنین پهپاد مویک ایر 2 اس دارای ویژگی های وصف نشدنی عکاسی 180 در 180 درجه، هایپر لپس و Sphere  می‌باشد، و همچنین قابلیت دنبال کردن سوژه را نیز در خود جای داده است که تجربه بسیار لذت بخش و تکرار نشدنی را در عکاسی و فیلم برداری ایجاد می‌کند.

این پهپاد و دو پهپاد دیگر، سنسور های تشخیص موانع سه بعدی را نیز حمل می‌کنند که در صورت فعال کردن این سنسور‌ها مطمئن می‌شوید که این پهپاد با هیچ درخت یا مانعی برخورد نمی‌کند، پهپاد به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت و یا دقت اپراتور، از موانع فاصله ایمن می‌گیرد.

این پهپاد به ازای هر بار شارژ کامل حدودا 31 دقیقه تایم پروازی به شما می‌دهد، دقت کنید که استفاده از پهپاد در ارتفاع بسیار بالا، یا شرایط جوی نامناسب، علی رغم وزن بسیار کم می‌تواند تایم پرواز را کاهش دهد.

خرید پهپاد از drdji در کمپین فروش ویژه

مَویک مینی دو | Mavic Mini 2

دل DJI Mini 2 به شما زمان پرواز 31 دقیقه ای همراه با برد انتقال ویدئوی 10 کیلومتری می‌دهد. این موضوع به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد تکان خوردن مدام پهپاد یا اتمام شارژ دستگاه برای گرفتن یک عکس بسیار عالی اقدام کنید. همچنین لازم به ذکر است که پهپاد مویک مینی دو دارای مقاومت باد تا 37.8 کیلومتر بر ساعت است و همینطور می‌تواند به سرعت 57.6 کیلومتر در ساعت برسد. این استقامت پروازی و سرعت قابل توجه برای چنین پهپاد کوچکی، باعث می شود که Mini 2 از نظر عملکرد پروازی، در کنار سایر پهپاد‌های میان رده و حتی حرفه‌ای DJI قرار بگیرد.

این پهپاد دارای دوربین با کیفیت فیلم برداری 4K می‌باشد. همچنین DJI mini 2 دارای چندین حالت پرواز هوشمند است که هم برای تازه کارها و هم برای متخصصان بسیار مفید است. تکنولوژی بازگشت هوشمند GPS یک ویژگی مفید است که به طور خودکار پهپاد را نقطه ای که از آن پرواز را آغاز کرده بازمیگرداند. همچنین دارای پرواز خودکار و شناوری بسیار دقیق و پایدار است که به مبتدیان امکان می‌دهد راحت تر با پهپاد کار پرواز و کار کنند.

شما هم اکنون می‌توانید  برای اطلاعات بیشتر در خصوص پهپاد مویک مینی 2 را همراه با لوازم کامل همراه، خدمات پس از فروش و پشتیبانی، به صفحه زیر مراجعه کنید :

 https://drdji.com/product/dji-mavic-mini-2

خرید پهپاد از drdji در کمپین فروش ویژه

مَویک مینی سه پرو | Mavic Mini 3 Pro

از سبک ترین های فیلم برداری، با تایم پروازی فوق العاده حدودا 35 تا 47!!! دقیقه‌ای دارد، قابلیت فیلم برداری 1080p با سرعت بسیار بالای 120 فریم بر ثانیه دارد، همچنین در کیفیت بالاتر 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری می‌کند، همچنین برای عکس برداری دوربین توانایی ثبت تصاویری تا کیفیت 48Mpx را داراست.

وزن مویک مینی 3 پرو ، در عین ناباوری کمتر از 250 گرم است، امکانات بسیار عالی سایر پهپاد ها، مثل سنسور موانع، امکان بازگشت به خانه و همچنین پرواز خودکار را داراست، به عنوان یک توانایی عالی، دوربین این پهپاد می‌تواند 90درجه چرخیده و به جای حالت Landscape افقی، تصویر برداری عمودی یا Portrait انجام دهد که می‌تواند بسیار جذاب باشد

 کمپین فروش ویژه محصولات  drdji

1.تعمیرات مادام العمر رایگان برای مشتریانی که از ما خرید می کنند

2.آموزش رایگان نحوه استفاده از پرنده

3.گارانتی یک ساله محصولات

4.خرید حضوری و غیر حضوری

5.ارسال رایگان برای محصولات پروازی

6.امکان ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین و همچنین رهگیری آن به صورت آنلاین

7.مشاوره رایگان جهن خرید

8.پشتیبانی 24 ساعته

9.تضمین اورجینال بودن و پلمپ بودن محصول

برای اطلاعات بیشتر از کمپین فروش دکتر دیج میتوانید به وبسایت زیر مراجعه کنید و یا از طریق در گاه های زیر با ما در ارتباط باشید :

www.drdji.com

تلفن پشتیبانی 24 ساعته :

09981444001

 09981444002

نظرات بینندگان