arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۱

واکنش ایران به اتهام‌زنی جدید ‌اسرائیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حمله دیروز به یك دستگاه اتوبوس حامل گردشگران صهیونیستی در بلغارستان هفت صهیونیست كشته و بیست نفر زخمی شدند كه باراك ایران و حزب الله را عامل این عملیات دانست.

'غضنفر ركن آبادی' روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبری 'المنار' وابسته به حزب الله با اشاره به ادعای حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران ادامه داد: اسراییل در شرایطی نیست كه بتواند علیه هركشوری در منطقه جنگ به راه بیاندازد و تأكید مسئولان رژیم صهیونیستی بر ایجاد تفاهم و گفتگو، خود بهترین گواه ناتوانایی این رژیم در حمله علیه ایران است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت با اشاره به وقوع انفجار تروریستی در مركز امنیت ملی سوریه گفت: آنچه دیروز در سوریه روی داد، یك اتفاق ساده و زود گذر نبود بلكه این عملیات نشان داد كه سوریه از چه اهمیتی در جبهه مقاومت در منطقه برخوردار است.

وی افزود: ما از سی سال بیش تاكنون همچنان تأكید كردیم كه در جهان تنها كشورهای ایران و سوریه به دلیل اهمیت نقش آنها در رویارویی با طرحهای رژیم صهیونیستی، از سوی اسراییل مورد هدف قرار گرفته اند.

سفیر كشورمان تصریح كرد: عملیات تروریستی اخیر در دمشق در حقیقت از سوی كشورهای خارجی طراحی شده و اسراییل تنها بهره مند این عملیات است.

ركن آبادی با اشاره به روند اوضاع سوریه گفت: هیچ كس نمی تواند، امری را بر سوریه دیكته كند و مردم سوریه به محور مقاومت در برابر كشورهای غریی همچنان پایبند هستند.

سفیر كشورمان تأكید كرد: سوریه جزئی از منظومه مقاومت منطقه است و منظومه مقاومت منطقه، نسبت به آنچه در سوریه می گذرد، هرگز دست بسته نخواهد نشست.

ركن آبادی اظهاركرد: ما در كنار سوریه قرار داریم چراكه این كشور سند و حامی اصلی مقاومت در منطقه است.


منبع: خبرگزاری ایرنا
نظرات بینندگان