arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۲۶ آبان ۱۴۰۱

آخرین وضعیت مجروحان حمله ایذه / حال ۲ نفر وخیم است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه وخیم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه وخیم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حبیب حی‌بر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد آخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی ایذه، اظهار داشت: از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع این حادثه، تعداد 10 مجروح به بیمارستان‌‌های استان اعزام شدند که متاسفانه یکی از مجروحان به علت شدن جراحات، جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 9 مجروح در بیمارستان‌های استان تحت نظر هستند که از این تعداد 2 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، در وضعیت اینتوبه بوده و حال وخیمی دارند، 3 نفر در بخش اورژانس جراحی و 2 نفر در بخش آی سی یو جراحی بستری هستند و خوشبختانه 2 مجروح ترخیص شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مساعد بودن حال عمومی 2 نفر از مجروحان این حادثه خبر داد که تحت مراقبت‌های پزشکی هستند.

محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور بررسی آخرین وضعیت و عیادت از مجروحان حادثه ایذه در بیمارستان‌های دانشگاهی حضور یافت.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحین این حادثه تلخ به تشریح وضعیت مجروحان پرداخت و گفت: یکی از مجروحین 32 سال سن دارد که به دلیل خونریزی شدید توسط تیم پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است و شرایط خوبی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ادامه داد: مجروح دیگر 33 ساله است که فوریتی برای عمل او نبوده و خوشبختانه شکم، قفسه سینه و اندام مجروح سالم است و شرایط پایداری دارد.

نظرات بینندگان