
بسیاری از مصرفکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران و جهان، به دنبال محصولی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستند. از آنجایی که چند سالی است ایران با تحریمهای گوناگون مواجه شده، شاهد هستیم که برندهای مختلفی در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی معرفی میشوند و برخی از آنها به برندهای محبوب مصرفکنندگان از نظر کیفیت و قیمت تبدیل شدند.
در میان این برندها نامهایی مانند کامان، دافی، آمبرلا، پیکسل و مواردی از این دست دیده میشود، که همگی به واسطه شرکتی بزرگ در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به بازار معرفی شدهاند. این شرکت، سیلانه سبز نام دارد که توانسته با تولید محصولات باکیفیت، اعتماد مشتریان هم در داخل ایران و هم در بازارهای جهانی را جلب کند و برندهای بسیاری در حوزه مراقبت از پوست، مو و دهان و دندان به بازار معرفی کند. این هلدینگ با مدیریت مازن حریری، بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد و در حال حاضر نیز، ۱۱ برند را زیر نظر خود دارد که در ادامه به نام آنها اشاره خواهیم کرد.
سال ۱۳۸۰ شرکتی به نام سیلانه سبز فعالیت خود را با مدیریت مازن حریری آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیعکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه تبدیل شده است که در سراسر ایران میتوان شرکتهای تابع آن را پیدا کرد.
از مهمترین اهداف سیلانه سبز به عنوانی یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت کالاهای زود مصرف یا FMCG، تولید محصولاتی است که به واسطه تحقیقات و مطالعه روی نیازهای مشتری و ترجیحاتِ خرید مصرف کننده تعیین میشوند. برای این منظور، سیلانه سبز تیمی متشکل از برترین متخصصان پوست، زنان، اورولوژیستها و دانشمندان را در کنار خود دارد که محصولاتی باکیفیت را برای مصرف مشتریان طراحی و آماده میکنند. تیم تحقیق و توسعهی برند سیلانه سبز، تحت مدیریت مازن حریری، تاکنون موفق به معرفی برندهای مختلفی در زمینهی محصولات آرایشی و بهداشتی شده است که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تمرکز سیلانه سبز در تولید محصولات در این برندها، استفاده از فناوری و جدیدترین دستگاهها است تا بتوانند محصولی را آماده کنند که توان رقابت با برندهای خارجی را داشته باشند. از این رو، تمام برندهای زیرمجموعه این شرکت، در میان شناختهشدهترین برندهای ایران و خاورمیانه بهشمار میآیند و محصولاتی باکیفیت و قابل اعتماد دارند. محصولات شرکت سیلانه سبز از طریق تولید، واردات و صادرات بر رشد اقتصادی ایران تاثیر بسزایی دارند.

یکی از مهمترین اهداف سیلانه سبز، معرفی یک سبک زندگی سالم و البته دسترسی راحتتر مصرفکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی به این محصولات است. برای این منظور، تمام محصولاتی که از برندهای مختلف سیلانه سبز معرفی میشوند در داروخانهها، فروشگاههای لوازم آرایشی، سوپرمارکتها، خواربار فروشیها، هایپرمارکتها و فروشگاههای آنلاین در دسترس همگان هستند.
علاوه بر این، سیلانه سبز به استفاده از نوآوری در محصولات خود اعتقاد دارد و با کمک گرفتن از متخصصان خود، در تولید محصولات از نوآوری استفاده میکند. یکی از جالبترین و البته خلاقانهترین محصولات سیلانه سبز به برند میسویک تعلق دارد. خمیر دندان پمپی میسویک، به عنوان اولین خمیر دندان در ایران شناخته میشود که در ساختاری جدید به بازار معرفی شده که هم کارایی بیشتری نسبت به مدلهای تیوپی دارد و هم کیفیت آن در بالاترین حد ممکن است.
محیط زیست و البته حفظ آن برای آیندگان نیز، از مهمترین مسئولیتهای اجتماعی سیلانه سبز به شمار میآید. مازن حریری، مدیر این هلدینگ کمپینهایی را برای داشتن زندگی سالم و جهان سبز راهاندازی کرده است. در این کمپینها، نام برندهایی مانند کامان و آمبرلا به چشم میخورد که از معتبرترین برندهای این هلدینگ بهشمار میآیند. به عنوان مثال، تیم کامان با همکاری مردم و مسافران طبیعت، کمپینی را برای پاکسازی طبیعت از پلاستیک راهاندازی کرد و در آن قدمی کوچک اما مهم برای حفظ طبیعت و محیط زیست برداشت.
سیلانه سبز از جمله شرکتهای پیشرو در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی بهشمار میآید و در طی سالها فعالیت خود، همیشه سعی کرده که در وهله اول نیاز مشتری را در راس اهداف خود قرار دهد. پس از آن نیز به کیفیت، نوآوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت محصولات تکیه کرده و محصولاتی را تولید و به بازار معرفی کرده که همگی به عنوان اولویت بسیاری از مصرفکنندگان شناخته میشوند. سیلانه سبز علاوه بر ارائهی محصولات خود در تمام فروشگاههای ایران، محصولات خود را به طور آنلاین از طریق وبسایت لوکس ایرانا به فروش میرساند.