arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۲۶ آبان ۱۴۰۱

بهترین مجله های اینترنتی ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر به دنبال بهترین مجله های اینترنتی ایرانی هستید، حتما لیست بهترین مجله اینترنتی ایران را به شما پیشنهاد می کنیم.

امروزه مجله های اینترنتی، جایگزین مجله های کاغذی شده و طرفداران بسیاری دارند. این مجله ها اطلاعات مختلفی را در زمینه های گوناگون ارائه می دهند تا افراد جامعه بتوانند برای سوالات خود، پاسخ مناسبی پیدا کنند.

بهترین مجله های اینترنتی ایران در ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم نقش ویژه ای دارند زیرا در سریع ترین زمان ممکن، مفیدترین اطلاعات را ارائه می دهند. اگر می خواهید با بهترین مجله های فعال اینترنتی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

مجله اینترنتی نمناک

نمناک نام یک مجله اینترنتی ایرانی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. هدف اولیه این وبسایت، جمع آوری مطالب از سایر سایت ها برای سرگرمی کاربران بوده است. نمناک پس از گذشت چهار سال تغییر رویه داده و محوریت مطالب خود را بر خانواده و زندگی سالم و شاد متمرکز نمود.

این مجله اینترنتی این بار به جای جمع آوری و نشر مطالب سایر سایت ها، به تولید محتوا از طریق ترجمه مقالات انگلیسی پرداخت. نمناک هیچ گرایش سیاسی ندارد و تنها به منظور آگاه سازی مردم فعالیت می کند. دسته بندی مطالب سایت نمناک در رابطه با اخبار، فرهنگ و هنر، سرگرمی، خانواده، تناسب اندام، دنیای مد، سلامت، دین و مذهب، آشپزخانه و فناوری می باشد.

مجله اینترنتی دورمگ

دورمگ نام یکی دیگر از مجله های اینترنتی محبوب این روزها است. این مجله کار خود را از سال 1398 شروع کرده است. هدف این سایت انتشار مطالبی آموزشی در راستای آگاهی بخشی و تسهیل یادگیری بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت مجله اینترنتی دورمگ شوید.

این مجله اینترنتی موضوعاتی در خصوص آموزش کامپیوتر، حسابداری، وب سایت، زیبایی و... را منتشر می کند.

مجله اینترنتی چطور

سایت «چطور» یکی از مجله های اینترنتی پرطرفدار ایرانی است که متعلق به شرکت تجارت الکترونیک توژال می باشد. این سایت با در نظر داشتن نیاز مردم به رشد و توسعه فردی، کار خود را آغاز نموده است. این مجله اینترنتی در ابتدا با مطالعه مقالات خارجی و ایرانی، مفاهیم مورد نظر را با زبانی ساده و در عین حال علمی و تخصصی به کاربران عرضه می نمود.

با گذشت زمان، وبسایت «چطور» در زمینه سلامتی، سبک زندگی، رشد و توسعه فردی، موفقیت شغلی و تحصیلی، مهارت های ارتباطی، سفر و گردشگری، کسب و کار و مسائل حقوقی مطالبی را در سایت خود منتشر کرده است. اکنون این وبسایت به مرجعی ارزشمند برای فارسی زبانان تبدیل شده است که اطلاعات مهمی را در دسترس مخاطبان خود قرار می دهد.

مجله اینترنتی بیرام کبیر

بیرام کبیر که در ابتدا نام یک مجله اینترنتی در خصوص اطلاعات مخصوص به شهر بیرام کبیر بود، بعد از چند سال فعالیت، موضوع فعالیت خود را تغییر داده و در تمام موضوعات، بخصوص موضوعات آموزشی فعالیت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد وب سایت مجله اینترنتی بیرام کبیر شوید.

سایت خبری بیتوته

بیتوته فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است و هیچ وابستگی سیاسی به حزب یا سازمانی ندارد. این مجله که یکی از بهترین مجله های اینترنتی ایران است در مدت زمان کوتاهی در بین مردم محبوب شده و امروزه به طور روزانه، هزاران بازدید کننده دارد. بیتوته مطالب گوناگونی را ارائه می دهد تا سطح آگاهی مردم در زمینه های مختلف افزایش پیدا کند.

این وبسایت اخبار منتشر شده را بدون هیچ کم و کاستی به اطلاع مردم می رساند تا به موقع از مهم ترین خبرها آگاه شوند. دسته بندی مطالب این سایت بسیار گسترده است که می توان به اخبار، بازار، فرهنگ و هنر، سلامت، گردشگری، سرگرمی، زناشویی، مذهبی، علمی و ورزشی اشاره نمود.

مجله اینترنتی پرشا صنعت سهند

پرشیا صنعت سهند نیز یک مجله اینترنتی در خصوص مطالب مربوط به مسائل صنعت است که در حال فعلی موضوعات مشابهی را نیز در وب سایت خود منتشر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد وب سایت مجله اینترنتی پرشیا صنعت سهند شوید.

با گذشت زمان، وبسایت «چطور» در زمینه سلامتی، سبک زندگی، رشد و توسعه فردی، موفقیت شغلی و تحصیلی، مهارت های ارتباطی، سفر و گردشگری، کسب و کار و مسائل حقوقی مطالبی را در سایت خود منتشر کرده است. اکنون این وبسایت به مرجعی ارزشمند برای فارسی زبانان تبدیل شده است که اطلاعات مهمی را در دسترس مخاطبان خود قرار می دهد.

مجله اینترنتی برترین ها

سایت برترین ها در بین سایت های محبوب قرار دارد زیرا این سایت با توجه به نیاز مردم جامعه، اطلاعات لازم را ارائه می کند. در این وبسایت اطلاعات سودمندی در مورد تکنولوژی، سرگرمی، فرهنگ و هنر، سلامت، آشپزی، سبک زندگی، اخبار ورزشی و اخبار روز وجود دارد.

تمامی اعضای خانواده های ایرانی می توانند از این وبسایت استفاده کنند زیرا مطالب آن برای تمامی افراد کاربرد دارد. برترین ها دسترسی آسانی را برای کاربران به وجود آورده تا افرادی که کمترین میزان سواد درسی را دارند بتوانند به راحتی به مطالب مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

سایت خبری دلبرانه

دلبرانه نام مجله ای اینترنتی است که مطالب مفید خود را در زمینه سلامت، سرگرمی، آشپزی، آرایش و زیبایی، فرهنگ و هنر، دکوراسیون و مدل لباس منتشر می کند. این وبسایت بخشی را برای عکس ها در نظر گرفته و عکس های گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بدین شکل کاربران می توانند عکس مورد نظر خود را با یک سرچ ساده پیدا کنند.

بخش جالب دیگری که در این سایت دیده می شود، متن و جملات است. این بخش با ارائه جملات گوناگون، پاسخگوی نیاز کاربران به یافتن جملات می باشد. بدین شکل دیگر احتیاجی به جستجو در ده ها سایت نیست و با سرچ در مطالب یک سایت می توان اطلاعات لازم را بدست آورد.

مجله کادای

مجله اینترنتی کادای کار خود را با فعالیت در زمینه مد و فشن آغاز کرد. به همین منظور در زمینه مد و فشن یکی از بهترین و کامل‌ترین مجله‌ها به حساب می‌آید. از آن‌جایی که این وبسایت در زمینه کفش جزو برترین اولین‌هاست، تمام تلاش خود را برای تکمیل حوزه های مختلف پوشاک و اولین بودن در زمینه مد و فشن می‌کند. مجله کادای از آذر ماه سال 1398 با دامنه‌ی 16 ساله‌ی persiahandicraft.com آغاز به کار کرد. منتها بنابه دلایلی از سال 1400 تصمیم گرفت تا با دامنه kadaymag.com کار خود را ادامه دهد و برای این منظور نیز به دامنه جدید ریدایرکت شد.

کادای در تمامی زمینه های پوشاک فعالیتی گسترده دارد. برخی از این موارد عبارتند از: انواع لباس های مجلسی زنانه و مردانه، پوشاک اسپرت زنانه و مردانه انواع مانتو شلوارهای زنانه و مردانه و نحوه ست کردن آن ها انواع اکسسوری ها معرفی استایل های خاص و شیک کفش و هر آن چه که جزو پوشاک باشد.

مجله مد و فشن دیجی استایل

یکی از بهترین مجله های اینترنتی مد، سایت دیجی استایل است که بزرگ‌ترین و کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی مد و لباس می‌باشد. این مجله اینترنتی از سال 1395 شروع به فعالیت کرده است و در زمینه‌های دیزاین ، پوشش و مد تولید محتوا می‌کند. یکی از مزیت‌های مجله دیجی استایل این است که این سایت فروشگاه خرید لباس نیز می‌باشد.

در این سایت انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه وجود دارد. در دیجی استایل برندهای ایرانی مشهوری نظیر چرم مشهد، درسا، کفش ملی، کفش شیما، شیفر، چرم کروکو، مارال چرم، بادی اسپینر، ال سی من، پاتن جامه، تن درست، زیبو، زی، کیکی رایکی، نیکتا و ... برندهای خارجی نظیر دیور (Dior)، آلدو (Aldo)، آندر آرمور (Under Armour)، نایکی (Nike)، اسکچرز (Skechers)، ریباک (Reebok)، سالامون (Salomon)، ری بن (Rey Ban)، ال سی وایکیکی (LC Waikiki)، پوما (Puma)، دنیلی (Daniellee) و... موجود است و می توانید جدیدترین محصولات این برندها رو به صورت آنلاین تهیه کنید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. همچنین در این سایت می‌توانید انواع عطر و ادکلن، لوازم آرایش چشم و ابرو، آرایش صورت، لوازم شخصی برقی، بهداشت و زیبایی ناخن، ابزار سلامت را تهیه کنید و بخش استایل را برای آگاهی از نحوه ست کردن و ... مطالعه فرمایید. در سایت دیجی استایل امکان تبلیغات وجود ندارد.

 

 

 

نظرات بینندگان