arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

ساک پارچه‌ای چه نقشی دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احتمالا شما هم با این صحنه‌ها مواجه شده‌اید که به هر منظره طبیعی پا می‌گذارید پر از کیسه‌ها و زباله‌های پلاستیکی است و زیبایی آن منطقه را بهم ریخته است. آمارهای جهانی نشان می‌دهد که یکی از خطراتی که محیط زیست را تهدید می‌کند ازدیاد زباله‌های پلاستیکی و مخصوصا کیسه‌های پلاستیکی است. راه ‌حل‌های مختلفی برای این مشکل ارائه شد که یکی از موثرترین آن‌ها استفاده از ساک پارچه‌ای است. این کیسه‌ها علاوه بر اینکه از به وجود آمدن مشکلات محیطی زیستی جلوگیری می‌کنند، دارای مزایا و کاربردهای بسیاری در تبلیغات هستند. به طوری که به عنوان یکی از محبوب‌ترین اقلام تبلیغاتی شناخته شده‌اند.

اگر شما هم جز دوستداران محیط زیست هستید و می‌خواهید برای برند یا فروشگاه خود اقلام تبلیغاتی مانند کیسه پارچه‌ای تهیه کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. اطلاعات مختلفی در مورد کیسه‌های پارچه‌ای تبلیغاتی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

ساک پارچه‌ای چیست؟

ساک پارچه‌ای چه نقشی دارد؟

به احتمال زیاد بارها برای خرید به فروشگاه‌ها مراجعه کرده و در کیسه‌های پلاستیکی و کاغذی کالاهای خریداری شده خود را دریافت کرده‌اید. ساک پارچه‌ای به وجود آمده است تا بسیاری از مشکلاتی که کیسه‌های پلاستیکی و کاغذی داشتند را برطرف کند. این ساک‌ها از پارچه در ابعاد مختلفی ساخته شده‌اند. انواع ساک‌های پارچه‌ای در ابعاد، رنگ، مدل و نوع مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود و بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اید سفارش دهید. این کیسه‌ها به دلیل پارچه‌ای بودن امکان چاپ برند، نام فروشگاه و غیره را دارند. این کیسه‌ها به دلیل مزایای گسترده‌ای که دارند مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته‌اند.

مزایای ساک‌های پارچه‌ای

ساک پارچه‌ای چه نقشی دارد؟

ساک پارچه‌ای یکی از محصولات تبلیغاتی کاربردی است که به دلیل مزایایی که دارد توانسته از دو رقیب اصلی خود یعنی کیسه‌های کاغذی و پلاستیکی پیشی بگیرد. در ادامه با برخی از فواید استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای آشنا می‌شویم.

1.استحکام بالا: برخلاف کیسه‌های پلاستیکی و کاغذی که بعد از یک الی دوبار استفاده پاره می‌شوند، کیسه‌های پارچه‌ای چون از تار و پود برهم تنیده شده ساخته شده‌اند دارای استحکام بالایی هستند. این کیسه‌ها به سرعت خراب و از کار افتاده نمی‌شوند، بنابراین می‌توان برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کرد.

2.سازگار با محیط زیست: مواد اولیه تشکیل دهنده این کیسه‌ها از اجزای تجزیه پذیری ساخته شده‌اند، بنابراین حتی اگر این کیسه‌ها دور انداخته شده یا دفن شوند، هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند و بعد از گذشت مدتی تجزیه می‌شوند. بهتر است بدانید در هنگام تجزیه هیچ گونه آلودگی محیطی نیز ایجاد نمی‌کنند.

3.قابل شستشو: این کیسه‌ها قابلیت استفاده چندین مرتبه را دارند. حتی اگر ساک پارچه‌ای کثیف شود شما می‌توانید مانند سایر محصولات پارچه‌ای آن‌ها را شسته و مجددا استفاده کنید. با استفاده از این کیسه‌ها دیگر نیازی به استفاده از کیسه‌های خرید کاغذی و پلاستیکی نخواهید داشت.

4.وزن سبک: این ساک‌ها سبک هستند و شما می‌توانید آن‌ها را تا کرده و در کیف خود بگذارید. به دلیل سبک بودن قیمت آن‌ها به عنوان بگ تبلیغاتی نیز مناسب خواهد بود، به همین دلیل صاحبان مشاغل زیادی به دنبال سفارش کیسه‌های تبلیغاتی به صورت پارچه‌ای هستند.

5.مقرون به صرفه: این کیسه‌ها از نظر اقتصادی نیز مناسب هستند، شما می‌توانید برای چندین بار متوالی از آن استفاده کنید. کیسه‌های پلاستیکی و کاغذی معمولا یکبار مصرف هستند و هیچ صرفه اقتصادی برای فروشندگان و مشتریان ندارند اما با سفارش ساک دستی پارچه‌ای می‌توان از نظر اقتصادی نیز به صرفه بودن یا نبودن آن را مشخص کرد.

6.قابل بازیافت: همانطور که گفتیم این کیسه‌ها از مواد اولیه قابل بازیافت و تجزیه پذیری ساخته شده‌اند. شما می‌توانید این ساک‌ها را بعد از استفاده به مراکز بازیافت بدهید.

سخن پایانی

در این مقاله یکی از محصولات تبلیغاتی  کاربردی و پرطرفدار یعنی ساک پارچه‌ای به شما معرفی شد و شما با مزایای آن آشنا شدید. حال وقت آن رسیده است یکی از مراکز تولیدی با سابقه ساک‌های پارچه‌ای آشنا کنیم. ایران بگ که با نام تجاری پارس کاور نیز شناخته می‌شود یکی از تولیدی‌های معتبر ساک پارچه‌ای است که فعالیت اصلی خود را از سال 1396 آغاز کرده است. شما می‌توانید برای ثبت سفارش و همچنین ثبت درخواست چاپ به سایت ایران بگ مراجعه کنید. این سایت خدمات مختلفی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. تمام محصولات این مجموعه با کیفیت بوده و شما می‌توانید با قیمتی مناسب در کمترین زمان ممکن آن‌ها را سفارش داده و تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران بگ مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

 

نظرات بینندگان