arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

سپاه: عمده لیدرهای اغتشاشات در رشت دستگیر شده‌اند

سرهنگ پاسدار محمد نیک فطرت فرماندهی سپاه ناحیه مرکز رشت گفت: بیشتر لیدرها و اغتشاشگرانی که در رشت مبادرت به ناامنی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند که عمده آنها اهل رشت نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرماندهی سپاه ناحیه مرکز رشت گفت: بیشتر لیدرها و اغتشاشگرانی که در رشت مبادرت به ناامنی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند که عمده آنها اهل رشت نیستند.

سرهنگ پاسدار محمد نیک فطرت روز شنبه به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت عنوان کرد: تلاش نیروهای امنیتی تامین امنیت و آرامش جامعه است و در این راستا با همه وجود خادم مردم هستند.

وی افزود: امروز دشمن با تمام قدرت به میدان آمده و اهداف شوم خود را دنبال می کند اما با اقتدار کامل در کنار مردم در راستای حفظ و تامین امنیت مردم تلاش می کنیم .

فرماندهی سپاه ناحیه مرکز رشت با اشاره به قدرت رسانه ای گفت: نفوذپذیری رسانه در افکار عمومی بسیار زیاد است و ما نیز باید در این بخش بیشتر کار کنیم و از سوی دیگر باید مشکلات موجود در جامعه را به حداقل برسانیم زیرا مردم از برخی حوزه ها و عملکردها گله مندند.

اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج رشت 

سرهنگ نیک فطرت با اشاره به آغاز هفته بسیج بیان کرد: بیش از ۷۰۰ برنامه در ۳۰۰ پایگاه در شهرستان رشت طی این هفته اجرا می شود که در چهار محور مهم خدمات رسانی و محرومیت زدایی، جهاد تبیین و نقش آن در این ایام، جهاد فرهنگی و نمایش اقتدار انجام می گردد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش خدمات رسانی و محرومیت زدایی، پنج هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می شود و در بخش جهاد فرهنگی نیز مسابقات فرهنگی ورزشی و محفل انس با قرآن برگزار می شود و در نمایش اقتدار نیز همایش فرماندهان پایگاههای مقاومت، فراخوانی نمایش اقتدار، گشت های رضویون و امنیت محله اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: این برنامه ها از روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه همزمان با آغاز هفته بسیج و با شعار "بسیج، سازندگی و پیشرفت" آغاز شده که با توجه به سیاست سپاه، به صورت پایگاه محور انجام می شود تا هر پایگاه در برطرف کردن آسیب ها، تهدیدات و چالش ها نقش و اقدام ارزنده ای داشته باشد.

نظرات بینندگان