arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱

سپاه: تقویت نیرو‌های سپاه در شمالغرب کشور / با تروریست‌ها قاطعانه برخورد می‌کنیم

قرارگاه حمزه سید الشهدا نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب ضدایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق ، قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه با تقویت نیروهای خودی در محدوده جغرافیای ماموریتی و بهره گیری از همکاری مردم غیور بومی به مقابله قاطعانه با عوامل ناامنی در منطقه می پردازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قرارگاه حمزه سید الشهدا نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این قرارگاه برای مقابله با تروریست ها در شمالغرب کشور خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب ضدایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق ، قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه با تقویت نیروهای خودی در محدوده جغرافیای ماموریتی و بهره گیری از همکاری مردم غیور بومی به مقابله قاطعانه با عوامل ناامنی در منطقه می پردازد.

ضمن تاکید بر اینکه امنیت منطقه و مردم شریف و غیور استان های مرزی شمالِغرب را خط قرمز خود می دانیم، به اشرار مسلح و تروریست های مزدور استکبار جهانی قاطعانه هشدار می دهیم در صورت ادامه شرارت و ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سایر نیروهای حافظ امنیت و نظم برخورد قاطع با آنان را در دستور کار قرار خواهند داد .

دشمنان ملت ایران بارها تجربه کرده اند رزمندگان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش مردم غیور این منطقه ، که همواره حامی و پشتیبان ایران امن، قوی، مقتدر، مستقل ، متحد و یکپارچه بوده اند، توطئه های گروهک های مزدور استکبار جهانی را خنثی و از امنیت و آرامش پایدار صیانت کرده اند.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظرات بینندگان