arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

چگونه همزمان به شبکه اجتماعی، فیلم و سریال و پیامرسان دسترسی داشته باشیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چگونه همزمان به شبکه اجتماعی، فیلم و سریال و پیامرسان دسترسی داشته باشیم؟

خبرگزاری موج: یک سوپر اپلیکیشن ایرانی در حال حاضر با 38 میلیون کاربر فعال و با ارائه قابلیت‌هایی همچون تماس تصویری صوتی امن، شبکه اجتماعی، شبکه نمایش خانگی، پخش زنده و کسب درآمد بیش از هر پلتفرم دیگری مورد اقبال کاربران قرار گرفته است.

بعد از محدود شدن دسترسی به پلتفرم های اینستاگرام و واتساپ، سرویس های داخلی بیش از پیش مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفتند و حتی وزیر ارتباطات هم اعلام کرد فعالیت در اپلیکیشن های داخلی نوعی مجوز برای فعالیت کسب و کارهای آنلاین هم محسوب می شود.

در این بین، با توجه به اینکه روبیکا پلتفرمی با زیرساخت گسترده و بستری کامل برای ارائه انواع سرویس های موردنیاز کاربران است، به نسبت سایر پلتفرم های داخلی مورد توجه قرار گرفت.

این سوپر اپلیکیشن توانایی ارایه خدمات به بخش زیادی از کاربران، با حفظ کیفیت شبکه، پایداری و سرعت بالا را داراست و بسته به سلایق کاربران در حوزه های پیام رسانی، شبکه نمایش خانگی، شبکه اجتماعی عکس و فیلم و... خدمات یکپارچه ای را ارائه می کند.

به عنوان مثال در بخش پیام رسانی قابلیت ارسال محتوای متنی، تصویری، ویدئو، فایل، ویس، ساخت کانال و گروه، آمار کانال‌ها، پخش زنده، ساخت نظرسنجی و آزمون، اتاق گفتگوی صوتی، تماس صوتی و تصویری و ارسال موقعیت مکانی را دارد.

این سکوی دیجیتال ایرانی با وجود اینکه از چندی پیش با مشکلاتی نظیر حذف از گوگل پلی مواجه بود و اکنون نیز این استور برای برخی دیگر از پلتفرم های دیگر مانند اسنپ، تپسی، سروش، بله و آیگپ را حذف کرده است، اما با بیش از ۵۰ میلیون نصب، ۳۸ میلیون کاربر فعال و ۱۷ میلیون کاربر روزانه مواجه شد و پر مخاطب‌ترین پیام رسان بومی کشور لقب گرفت.

این اقبال گسترده نسبت به روبیکا، باعث شد میزبان ارسال روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون پیام یکتا در ماه اخیر باشد که امکان ارسال پیام‌های صوتی و تصویری بر بستری امن، بر این میزان اقبال بی تأثیر نبوده است.

امکان پخش زنده و تدارک شبکه اجتماعی روبینو، فضایی جذاب را برای پلتفرم روبیکا به وجود آورده است و امتیاز «کسب درآمد» دیگر ویژگی منحصر به فردی است که دست اندرکاران روبیکا برای صاحبان مشاغل به وجود آورده اند.

کسب درآمد به این معنی که کاربران با تولید و انتشار محتوا می توانند کسب درآمد کنند؛ در همین راستا تمام سازندگان کانال در پیام رسان و صفحات روبینو، عضو سیستم کسب درآمد می شوند و در بالای بخش سرویس‌های روبیکا، آیکون کسب درآمد قرار دارد که اطلاعات جزئیات پنل درآمدتان را ارائه می کند.

کاربرهای جدید از طریق آپلودها می توانند بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد از درآمدی که اپراتورها به روبیکا اختصاص می دهند، کسب کنند؛ براساس آمار ارائه شده توسط مدیر این پیام رسان در یکسال گذشته حدود ۴۰ میلیارد تومان مستقیم به حساب کاربران واریز شده که شامل حدود ۱۰۰ هزار نفر از کاربران روبیکا بوده است.

تمامی این امکانات و امتیازات باعث شده تا ظرف ۱۲ روز، ۱۱ هزار نفر کسب و کار جدید در روبیکا احراز هویت شوند.

جدیدترین سرویس روبیکا که با هدف آسان کردن فرآیند خرید و فروش راه‌اندازی شده نیز به این شرح است که کاربران می توانند با اتصال مستقیم پست روبینو به بخش خرید کالا در فروشگاه، کالای موردنظر خود را تبلیغ کرده و به صفحه خرید همان کالا در فروشگاه ها هدایت کنند.

همچنین بیش از ۶۰۰۰۰ عنوان فیلم و سریال و انیمیشن هم اکنون در روبیکا وجود دارد؛ از این رو مخاطبان می توانند فیلم و سریال‌های محبوب شان را بدون نیاز به خرید اشتراک در روبیکا تماشا کنند.

 

نظرات بینندگان