arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱

جام جهانی ۲۰۲۲؛ کاستاریکا ۰ _ اسپانیا ۷ / تحقیر کاستاریکا در قطر

در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در گروه E مسابقات و در ورزشگاه «الثمامه» تیم ملی اسپانیا به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و به برتری ۷ بر صفر رسید. در این مسابقه کاستاریکا از همان لحظات ابتدایی نشان داد که چیزی در چنته ندارد و همین باعث شد تا اسپانیا توپ و میدان را به راحتی در دست گیرد و یکی از پس دیگری گل‌ها را وارد دروازه «کیلور ناواس» کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر مقابل کاستاریکا به بردی پرگل دست یافت.

در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، در گروه E مسابقات و در ورزشگاه «الثمامه» تیم‌ ملی اسپانیا به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و به برتری 7 بر صفر رسید.

در این مسابقه کاستاریکا از همان لحظات ابتدایی نشان داد که چیزی در چنته ندارد و همین باعث شد تا اسپانیا توپ و میدان را به راحتی در دست گیرد و یکی از پس دیگری گل‌ها را وارد دروازه «کیلور ناواس» کند.

برای ماتادورها دنی اولمو 11 ، مارکو آسنسیو 21 ، فران تورس (پنالتی) 31 ، 54 ، گابی 74 ، کارلوس سولر 90 و آلوارو موراتا 92 گلزنی کردند.

نکته مهم برای لاروخا این است که انریکه با بازیکنانی جوان مثل گابی، پدری، تورس، بالده و ویلیامز که سن بسیار پایینی دارند، به این برد پرگل و ارزشمند دست یافت.

 

نظرات بینندگان