arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱

فرمانده بسیج: در جنگ ترکیبی اخیر بسیج با تمام قوا به میدان آمد

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در جنگ ترکیبی اخیر با تمام قوا پای میدان آمد و بسیجیان بسیار بیشتر از انتظاری که از آنان می‌رفت، خدمت و ایثارگری داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در ایجاد و تقویت امنیت پایدار و سایر عرصه‌های خدمت‌رسانی به طبقات فرودست جامعه و محرومیت‌زدایی در اوج آمادگی و انگیزه قرار دارد.

سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه دردیدار با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در قم، با اشاره به رویکرد راهبردی اعتلای بسیج، بیان داشت: در همین خصوص برنامه ۵ ساله اول بازآرایی و بازساماندهی بسیج با گفتمان‌سازی در سطح استان‌ها آغاز شده‌، زمان پیش‌بینی‌ شده جهت اعتلای راهبردی بسیج ۱۰ ساله است.

وی گفت: بسیج در قالب سند راهبردی اعتلای خود تلاش می‌کند اهداف تعریف‌ شده در بیانیه گام دوم انقلاب برای تمدن سازی نوین اسلامی با تحقق دولت اسلامی و تکثیر انقلاب اسلامی را عملیاتی نماید.

سلیمانی ادامه داد: تمرکز بر پایگاه‌های مقاومت، تقویت اقشار، جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و تبیین، فضای مجازی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و دفاع و امنیت مردم پایه جزو اهداف سند اعتلای راهبردی بسیج است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: در فتنه اخیر کشور تمام کشورهای استکباری حضور فعال داشتند ولی مردم با بصیرت ایران در زمین دشمن بازی نکردند و اغتشاشگران را همراهی نکردند.

سلیمانی ادامه داد: بسیج در جنگ ترکیبی اخیر با تمام قوا پای میدان آمد و بسیجیان بسیار بیشتر از انتظاری که از آنان می‌رفت، خدمت و ایثارگری داشتند.

فداکاری بسیجیان در حوادث اخیر ارزشمند است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این دیدار با تاکید بر جانفشانی‌های بسیج درحوادث اخیر، گفت: اینکه یک نیروی بسیجی حاضر می‌شود از جان خود بگذرد ولی آسیبی به مردم نرسد، نکته بسیار ارزشمند و قابل‌احترامی است.

آیت الله سید محمد سعیدی با بیان اینکه عمق فتنه‌ها و اغتشاشات امتحان الهی برای عموم مردم است، تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد در هر شهری که روحیه بسیجی نفوذ بیشتری داشت، اوضاع و شرایط به نحو بهتری مدیریت شد.

وی با تاکید برضرورت تجلیل از بسیجیان کشور به‌ویژه پس از حوادث و اغتشاشات اخیر،ابراز داشت: فعالیت‌های متنوع در بسیج هرچه که به‌دوراز سلیقه و اعمال‌نظرهای شخصی انجام بگیرد، نتیجه مطلوب‌تری می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کشور به خاطر مشکلات ایجادشده از سوی بیگانگان با چالش‌هایی همراه است اما این تلخی‌ها می‌گذرد و پیروزی و سربلندی نصیب ملت ایران می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعین در سفر خود به قم با شماری از علمای حوزه علمیه دیدار و گفت وگو می‌کند.

نظرات بینندگان