arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم؟

تصور کنید که می‌توانستید همه مشتریان بالقوه‌تان را بشناسید و کسب‌وکارتان را به آن‌ها معرفی کنید. طبیعی است که فروشتان بیشتر می‌شد و می‌توانستید روی توسعه کسب‌وکارتان تمرکز کنید. اگر بگوییم که پنل پیامکی این کار را برای شما انجام می‌دهد، اغراق نکرده‎‌ایم. در واقع اهمیت پنل اس ام اس را می‌توان در یک کلام خلاصه کرد: دیده شدن. پنل پیامکی به شما کمک می‌کند که مشتریان بالقوه‌تان را بر اساس سن، جنسیت، محل زندگی و شغل دسته‌بندی کنید و برای آن‌ها پیامک بفرستید. در ادامه سعی کرده‌ایم مهم‎‌ترین دلایل استفاده از پنل اس ام را با هم بررسی کنیم. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان جان تازه‌ای بگیرد، ادامه متن را بخوانید.

تبلیغات هدفمند و پربازده با پنل اس ام اس

تصور کنید که یک آموزشگاه کنکور در تهران، پیامک تبلیغاتی خود را برای همه اهالی شهر ارسال کند. مطمئناً درصد زیادی از افراد این پیامک را حذف می‌کنند و آموزشگاه هزینه بیهوده‌ای را پرداخت کرده است. حالا تصور کنید که همان موسسه آموزشی، این پیامک را به همه دانش‌آموزان کنکوری ناحیه‌ای خاص در تهران ارسال کند. واضح است که نتیجه کار متفاوت خواهد بود و اینجاست که اهمیت پنل اس ام اس روشن‌تر می‌شود. از آنجا که پنل پیامکی، کاربران را باتوجه‌به معیارهایی مانند سن، شغل، محل سکونت و جنسیت طبقه‌بندی می‌کند، پیامک‌های تبلیغاتی، هدفمندتر و پرسودتر خواهند شد.

رشد کسب‌وکار؛ مهم‌ترین اهمیت پنل اس ام اس

پیش از هر چیز باید بدانیم که پنل پیامکی چیست؟ پنل اس ام اس نوعی نرم‌افزار آنلاین است که امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و تکی را فراهم می‌کند. در این پنل می‌توانید پیامک را بر اساس کد پستی افراد، نقشه، سن و جنسیت ارسال کنید. در واقع، افراد اوقات زیادی از شبانه‎روز را از گوشی تلفن همراه استفاده می‌کنند. از آنجا که همه کسب‌وکارها نیاز به دیده شدن دارند، پیامک‌های تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری است. باتوجه‌به آنکه هزینه پنل پیامکی در مقایسه با بنرهای تبلیغاتی محیطی، بسیار کمتر است، بهترین روش برای شروع راه به نظر می‌رسد.

حفظ و افزایش مشتریان وفادار؛ نکته‌ای حیاتی که نباید فراموش کنید

مشتریان فعلی هر کسب‌وکاری ارزشمندترین سرمایه آن‌اند. برای حفظ و افزایش اعتماد این مشتریان، لازم است که هرازگاهی به آن‌ها پیامک انبوه بفرستید. این پیام‌ها می‌تواند دعوت به خرید مجدد، ارسال کد تخفیف یا پیام‌های تبریک تولد و مناسبت‌های خاص باشد. در پنل پیامکی، می‌توانید به بانک شماره موبایل مشتریان دسترسی داشته باشید و مشتریان را بر اساس جنس، سن و محل سکونت فیلتر کنید.

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم؟

هزینه پایین خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی

هزینه هر پیامک انبوه تبلیغاتی، ناچیز است؛ ولی در عین حال، مشتریان زیادی را به سوی کسب‌وکار شما می‌کشاند. می‌توانید باتوجه‌به بودجه‌تان، از شرکت‌های پنل اس ام اس، پلن‌های گوناگونی بخرید. برای مثال می‌توانید در ابتدای راه، از پنل پیامکی رایگان فراز اس ام اس استفاده کنید. تفاوت این پلن‌ها، در تعداد پیام‌های ارسالی و پشتیبانی آن‌هاست.

ارسال پیام جلسات کاری به همکاران

پنل اس ام اس فقط مخصوص مشتریان نیست. اگر کسب‌وکار بزرگی دارید، می‌توانید جلسات کاری و اطلاعیه‌های مهم شرکت را برای کارکنانتان پیامک کنید یا تولد و مناسبت‌های خاص را تبریک بگویید. با پنل پیامکی می‌توانید کارکنان بخش‌های مختلف را از هم تفکیک کنید و به صورت جداگانه به بخش مورد نظر خود پیام دهید. طبیعی است که در این صورت، شرکتتان حرفه‌ای‌تر دیده خواهد شد.

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم؟

امکانات متعدد پنل پیامکی

پنل پیامکی فقط به ارسال اس ام اس محدود نمی‌شود و همین موضوع آن را از برنامه‌های رایگانی چون واتس اپ، متمایز می‌کند. در ادامه مهم‌ترین امکانات پنل پیامکی را با هم بررسی می‌کنیم.

1.مجهز به بانک شماره به تفکیک منطقه، سن و جنسیت: در پنل پیامکی نیازی به جمع‌آوری شماره ندارید و بانک شماره تلفن همراه به شما کمک می‎کند تا شماره‌های انتخابی خود را بر اساس سن، منطقه یا جنسیت تفکیک کنید و برای آن‌ها پیامک بفرستید.

2.ارسال پیام به لیست سیاه: برخی از افراد شماره‌های تبلیغاتی را مسدود می‌کنند؛ اما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید بلک لیست را دور بزنید و به کلیه مشتریان بالقوه‌تان پیام بفرستید.

3.ارسال پیامک از روی نقشه گوگل: اگر کسب‌وکاری محلی دارید، می‌توانید تنها برای یک محله خاص پیام ارسال کنید.

4.اپلیکیشن تلفن همراه برای ارسال راحت‌تر اس ام اس: برای مدیریت آسان‌تر پیام‌های ارسالی یا فرستادن پیامک‌های تکی، می‌توانید برنامه اندرویدی تلفن‌های همراه را نصب کنید.

5.فرستادن پیامک به فایل اکسل و مخاطبین انتخابی شما: اگر می‌خواهید به لیست منتخبی از شماره‌ها پیامک ارسال کنید، کافی است شماره تلفن‌ها را در یک فایل اکسل قرار دهید تا پیامک به صورت خودکار به این افراد ارسال شود.

6.ارسال پیامک به دکل BTS ایرانسل: در این روش، پیام‌ها به شماره‌های فعالی ارسال می‌شود که در دو هفته اخیر از دکل bts ایرانسل سرویس گرفته‌اند. یعنی دیگر نیازی به بانک شماره موبایل ندارید و اپراتور، پیامک شما را به صورت مستقیم ارسال می‌کند.

7. ارسال پیامک تشکر از خرید برای خریداران: با متصل کردن نرم‌افزارهای حسابداری به پنل پیامکی، بعد از خرید، پیامکی خودکار به مشتریانتان ارسال می‌شود. این کار باعث اطمینان بیشتر مشتری می‌شود و نام برندتان در ذهن آن‌ها حک می‌شود.

رشد کسب‌وکار با پنل پیامکی فراز اس ام اس

در این مقاله، مهم‌ترین دلایل اهمیت پنل اس ام اس را با هم بررسی کردیم. مطمئن باشید که اگر استراتژی درستی چیده باشید، پنل پیامکی با دسته‌بندی دقیق مشتریان هدف، کمک می‌کند که کسب‌وکارتان بیشتر دیده شود و هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی بپردازید. اگر هنوز هم شک دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت فراز اس ام اس بزنید؛ مطمئن باشید که طبق بودجه‌تان، طرحی مناسب خواهید یافت. در ضمن برای مشاوره دقیق و صادقانه رایگان، می‌توانید با شماره 02174853 تماس بگیرید.

 

نظرات بینندگان