arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۰ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر / شروع مقتدرانه برزیل با شکست صربستان

تیم ملی فوتبال برزیل نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر صربستان پشت سرگذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: تیم ملی فوتبال برزیل نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر صربستان پشت سرگذاشت.

آخرین دیدار از دور اول مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی در گروه G از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه لوسیل دوحه بین تیم های برزیل و صربستان برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم طلایی پوش آمریکای جنوبی به پایان رسید.

دیدار پرافتخارترین تیم حاضر در جام جهانی و صربستان به قضاوت علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران با کمک های محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی برگزار شد.

زردهای پرافتخار که یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از مسابقات هستنند نیمه اول با وجود برتری که نسبت به حریف داشتند نتوانستند دروازه را باز کنند اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و فشار حملات این تیم بیشتر شد تا به دو گل برسند.

«ریچارلیسون» در دقایق ۶۳ و ۷۳ دو بار دروازه تیم ملی صربستان را باز کرد. گل دوم این بازیکن زیبایی خاص یک گل برزیلی را داشت و با حرکتی آکروباتیک و تماشایی به ثمر رسید.

برزیلی ها با این پیروزی صدرنشین گروه شدند و به خاطر گل زده بیشتر نسبت به سوئیس صدر را به خود اختصاص دادند. در اولین دیدار برگزار شده این گروه تیم ملی سوئیس برابر کامرون به برتری یک بر صفر رسید.

نظرات بینندگان