arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۳ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱

سفر فرمانده کل سپاه به سیستان و بلوچستان

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه دقایقی قبل از طریق فرودگاه زاهدان وارد استان سیستان و بلوچستان شد. وی هدف از این سفر در هفته بسیج را ملاقات با مردمان این دیار و صحبت با آنان عنوان کرد و گفت: پیامی که داریم این است ما این لباس را بر تن کرده‌ایم تا برای همه مردم ایران و برای امت اسلام یک سرباز فداکار باشیم و برای تحقق آرزو‌های بزرگ آن‌ها و امنیت، آرامش و پیشرفت هر چه می‌توانیم فداکاری کنیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای مردم سیستان و بلوچستان احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم به واسطه اینکه مردمان این دیار شریف، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد و اهل محبت هستند و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم بوده‌اند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از تسنیم، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی قبل از طریق فرودگاه زاهدان وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بزرگان، سران طوایف و ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سرلشکر سلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای مردم این خطه احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم به واسطه اینکه مردمان این دیار شریف، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد و اهل محبت هستند و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم بوده‌اند.

وی افزود: این مردم شایسته هر نوع قدردانی و سپاسگزاری، خدمت، فداکاری و جانبازی از سوی ما هستند که نیروهای مدافع امنیت و حافظان کرامت این سرزمین هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران هدف از این سفر در هفته بسیج را ملاقات با مردمان این دیار و صحبت با آنان عنوان کرد و گفت: پیامی که داریم این است ما این لباس را بر تن کرده‌ایم تا برای همه مردم ایران و برای امت اسلام یک سرباز فداکار باشیم و برای تحقق آرزوهای بزرگ آنها و امنیت، آرامش و پیشرفت هر چه می‌توانیم فداکاری کنیم و سربازان وفاداری برای مردم عزیز ایران از جمله مردم خونگرم سیستان و بلوچستان باشیم.

نظرات بینندگان