arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۷ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ رستگاری در دقیقه ۸۳؛ آلمان با تساوی مقابل اسپانیا، به صعود امیدوار ماند

تیم ملی فوتبال آلمان با فرار از شکست در دقایق پایانی برابر اسپانیا، همچنان شانس خود را برای حضور در جام جهانی زنده نگه داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: تیم ملی فوتبال آلمان با فرار از شکست در دقایق پایانی برابر اسپانیا، همچنان شانس خود را برای حضور در جام جهانی زنده نگه داشت.

تیم‌های فوتبال آلمان و اسپانیا در هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه E ، یکشنبه از ساعت۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ژرمن‌ها که در بازی اول با نتیجه دور از تصور ۲ بر یک مغلوب ژاپن شده بودند، در این بازی نیز تا دقیقه ۸۳ برابر اسپانیا با یک گل عقب بودند اما در دقایق پایانی به گل رسیدند تا با کسب یک امتیاز همچنان شانس حضور در مرحله بعدی جام جهانی را داشته باشند.

در این بازی موراتا در دقیقه ۶۳ اسپانیا را پیش انداخت اما فولکورگ در دقیقه ۸۳ گل تساوی را به ثمر رساند تا بخت‌های آلمان همچنان زنده بماند.

با این نتیجه اسپانیا با ۴ امتیاز در صدر باقی ماند و ژاپن و کاستاریکا نیز با ۳ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. آلمان نیز با این برد یک امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند.

دیدارهای پایانی این گروه روز پنجشنبه دهم آذرماه برگزار می‌شود که طی آن ژاپن با اسپانیا و کاستاریکا با آلمان تقابل خواهد کرد.

ترکیب ابتدایی آلمان

مانوئل نویر آنتونیو رودیگر، دیوید رام، تیلو کرر، جاشوا کیمیش، لئون گورتسکا، سرژ گنبری، توماس مولر، جمال موسیالا، نیکولاس سوله، ایلکای گوندوغان

ترکیب ابتدایی اسپانیا

اونای سیمون، رودری، دنی کارواخال، آیمریک لاپورت، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، گاوی، پدری، دنی اولمو، مارکو آسنسیو، فران تورس

نظرات بینندگان