arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱

دادگستری: ۸۰ نفر از دستگیر شدگان حوادث اخیر استان مرکزی آزاد شدند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضائیه ۸۰ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر استان مرکزی که شرایط ارفاق و تخفیف مجازات قانونی را دارا بودند به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضائیه ۸۰ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر استان مرکزی که شرایط ارفاق و تخفیف مجازات قانونی را دارا بودند به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

پیرو پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی فوتبال کشور ولز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد که نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

به همین منظور حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در پی دستور رئیس قوه قضائیه ۸۰ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر استان مرکزی که شرایط ارفاق و تخفیف مجازات قانونی را دارا بودند به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی افزود: در حال حاضر پرونده‌های بازداشت شدگان اخیر بررسی می‌شود تا زمینه بهره‌مندی این افراد از ارفاقات قانونی نیز فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: طبق دستور رئیس دستگاه قضا برای عناصر و مسببان اصلی اغتشاشات اخیر، هیچ ارفاقی را در نظر نداریم.

نظرات بینندگان