arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

سرمربی فرانسه: بنزما به جام جهانی برنمی‌گردد

دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به صورت رسمی تایید کرد که کریم بنزما، شانسی برای حضور در مسابقات جام جهانی قطر ندارد. پس از شایعات اخیر در خصوص اینکه بنزما از ترکیب ۲۶ نفره کنار گذاشته نشده، از دشان درباره وضعیت بنزما سوال شد و او پاسخ داد: "بنزما به ترکیب فرانسه برای جام جهانی باز نخواهد گشت. "
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: علیرغم خوش بینی‌ها، احتمال بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ وجود ندارد.

کریم بنزما، برنده توپ طلا برای اولین پس از سال ۲۰۱۴ به تیم دیدیه دشان دعوت شد، اما حضورش در این تورنمنت قبل از شروع به دلیل مصدومیت به پایان رسید.  بنزما در نیمه اول فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد،  اما او برای تمرین کامل قبل از بازی با استرالیا به تیم ملی ملحق شده بود.

با این حال، این بازیکن ۳۴ ساله دچار مشکل جدیدی از ناحیه ران و از مسابقات کنار گذاشته شد.  عصر دوشنبه، گزارش شد که بازیکن سابق لیون می‌تواند برای بازگشت شوکه کننده به اردوی خروس‌ها آماده شود، زیرا او در لیست ۲۶ نفره باقی مانده و دشان بازیکن را جایگزین او نکرد.

با این حال دشان به صورت رسمی تایید کرد که این بازیکن شانسی برای حضور در مسابقات جام جهانی قطر ندارد. از او درباره وضعیت بنزما سوال شد و او پاسخ داد: "بنزما به ترکیب فرانسه برای جام جهانی باز نخواهد گشت. "

نظرات بینندگان