arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

نماینده سلماس: اگر قرار به الحاق باشد، جمهوری آذربایجان باید به ایران ملحق شود

یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به رئیس جمهور پوشالی آذربایجان تذکری جدی می‌دهم که اگر قرار باشد که آذربایجان ملحق شود، این آذربایجان شما است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به رئیس جمهور پوشالی آذربایجان تذکری جدی می‌دهم که اگر قرار باشد که آذربایجان ملحق شود، این آذربایجان شما است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود.

یعقوب رضازاده نماینده سلماس و دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری تاکید کرد: به رئیس جمهور پوشالی آذربایجان تذکری جدی می‌دهم که اگر قرار باشد که آذربایجان ملحق شود، این آذربایجان شما است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود. همچنین از سردار اصانلو در حمله به پایگاه‌های عناصر تجزیه طلب و ضد انقلاب تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در تذکر دیگری اظهار کرد: از وزیر بهداشت درخواست دارم تا نسبت به اعاده به خدمت پرستاران و لیسانس‌های مامایی که در دوران کرونا جان فشانی کردند، اقدام نماید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی معلمان و تعیین و تکلیف نهضتی‌های قبل و بعد سال ۱۳۹۱ شد.

نظرات بینندگان