arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۹ آذر ۱۴۰۱ / بارش باران در جاده‌های برون‌شهری ۵ استان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت محور‌های شمالی را تشریح کرد و گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت گزارش شده است. همچنین  محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

معصومی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، در آزادراه قزوین- کرج، حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان آخرین وضعیت جوی،  برخی از محور‌های استان اردبیل - بارش برف و باران، همچنین بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان را گزارش کرد.

وی افزود: محدودیت تردد با تغییر مسیر همراه است و در محور قدیم خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد- پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود؛ همچین محور مسدود شریانی نیز محور ریگان - ایرانشهر است.

به گفته معصومی محور‌های دارای انسداد فصلی، لاسم - ارجمند، وازک - بلده و سروآباد - پاوه هستند.

نظرات بینندگان