arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱

نماینده مجلس: اگر دولت برنامه‌ای برای کاهش تورم ندارد، بگوید / مردم اسلام آباد و علی آباد، مسئول مدیریت قیمت و بازار هستند یا شما؟

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه گفت: در یک ماه گذشته ۲۰ میلیون بر قیمت پراید افزوده شده است، قیمت اقلام خوراکی نیز افزایش یافته است، برای کاهش نرخ ارز، سکه و تورم چه برنامه‌ای دارید؟ آیا مردم اسلام آباد و علی آباد مسئول کاهش و مدیریت قیمت و بازار هستند یا شما؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: ذاکر گفت: در یک ماه گذشته ۲۰ میلیون بر قیمت پراید افزوده شده است، قیمت اقلام خوراکی نیز افزایش یافته است، برای کاهش نرخ ارز، سکه و تورم چه برنامه‌ای دارید؟ آیا مردم اسلام آباد و علی آباد مسئول کاهش و مدیریت قیمت و بازار هستند یا شما؟

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رئیس جمهور و مسئولان اقتصادی آیا افزایش نرخ ارز و سکه تاثیری بر تورم دارد یا نه؟ اگر بر این باورید که بر افزایش قیمت اقلام خوراکی و اقلام اساسی ندارد ۱۰۰ درصد در اشتباه هستید.

وی افزود: در یک ماه گذشته ۲۰ میلیون بر قیمت پراید افزوده شده است، قیمت اقلام خوراکی نیز افزایش یافته است، برای کاهش نرخ ارز، سکه و تورم چه برنامه‌ای دارید؟ آیا مردم اسلام آباد و علی آباد مسئول کاهش و مدیریت قیمت و بازار هستند یا شما؟

نماینده ارومیه ادامه داد: اگر برنامه‌ای برای کاهش قیمت‌ها ندارید بگویید مردم بدانند و اگر برنامه‌ای دارید هر چه زودتر دست به کار شوید.

نظرات بینندگان