arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

سرمربی عربستان ماندنی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به شایعه جدایی از این تیم پایان داد و گفت: به کار در عربستان ادامه می‌دهم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به شایعه جدایی از این تیم پایان داد و گفت: به کار در عربستان ادامه می‌دهم.

تیم ملی فوتبال عربستان که در گروه سوم جام‌جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های آرژانتین، مکزیک و لهستان رقابت کرد و در نهایت با یک پیروزی و دو شکست از دور مسابقات کنار رفت.

تنها نقطه قوت این تیم شکست آرژانتین با ستاره‌های نامداری مانند لیونل مسی بود. تیم ملی عربستان در بازی نخست خود در جام جهانی آرژانتین را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

حذف سعودی‌ها از مرحله گروهی جام جهانی با انتقاد کارشناسان فوتبال این کشور روبه‌رو شد و حتی برخی به دنبال اخراج "هروه رنار" این مربی بودند. برخی از روزنامه های عربستانی حذف این تیم را ناشی از تغییر تاکتیک رنار در برابر مکزیک دانستند.

در حالی که موج انتقادات علیه این مربی در جریان است، رنار در جدیدترین پست خود نوشت: از هواداران عربستان به ویژه آن‌هایی که برای حمایت از تیم به دوحه آمدند تشکر می‌کنم و البته از همه مردم عربستان به خاطر این حمایتی که از ما داشتند تشکر می‌کنم. همه این لحظات شیرین در حافظه من باقی خواهد ماند. به زودی شما را می‌بینم.

سایت الکووره ماندگاری هروه رنار در فوتبال عربستان را تایید کرد و نوشت: وی با انتشار پستی به تمام شایعات مربوط به جدایی خود از فوتبال سعودی‌ها پایان داد.

 

نظرات بینندگان