arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

هیات رئیسه دانشگاه شریف: احکام بدوی صادره برای دانشجویان بازنگری می‌شود / در صورت حضور در تجمعات غیرقانونی، دانشگاه حق خود را در بازگرداندن همه موارد تعلیق‌شده محفوظ می‌داند

هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن حمایت از تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و مصوبه شورای دانشگاه، رویکرد عملی خود را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن حمایت از تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و مصوبه شورای دانشگاه، رویکرد عملی خود را اعلام کرد.

در متن اطلاعیه هیات رئیسه دانشگاه صنععتی شریف آمده است: "بسمه تعالی هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن ارج‌نهادن به اقدام ارزشمند رؤسای محترم پیشین دانشگاه در تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و حمایت از مصوبه شورای محترم دانشگاه، رویکرد عملی خود را به شرح ذیل به اطلاع می‌رساند:

۱- مدیریت دانشگاه، در چارچوب اختیارات قانونی، از همه توان و ظرفیت خود برای اجرایی‌شدن پیشنهادات مصرح در مصوبه شورا استفاده خواهد نمود و مواردی که نیاز به هماهنگی با دیگر مراجع و نهادهای ذیربط است را نیز از مجرای خود پیگیری خواهد نمود.

۲- ضمن تاکید بر اهمیت نقش شورای انضباطی در حفظ استقلال دانشگاه، برقراری نظم، و حفظ حقوق عموم دانشجویان، احکام بدوی صادره، در فرایند تجدیدنظر، تحت تاثیر پایبندی افراد در فضای حقیقی و مجازی دانشگاه به منشور اجتماعی دانشگاه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

۳- در صورت حضور در تجمعات غیرقانونی و ناهنجاری‌هایی که فضای حقیقی یا مجازی دانشگاه را با ناامنی، یا امور جاری دانشگاه را با اختلال مواجه، یا اعتبار دانشگاه را مخدوش نماید، دانشگاه حق خود را در بازگرداندن همه موارد تعلیق‌شده محفوظ می‌داند. "

نظرات بینندگان