arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

میرسلیم: با نفوذ اسرائیل در واردات موز برخورد شود

نماینده تهران در مجلس با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مصطفی میر سلیم در مورد واردات موز از سوی یک شرکت متعلق به رژیم صهیونیستی گفت: وارداتی که در کشور انجام می‌شود باید جوابگوی نیاز واقعی مردم باشد و همچنین با حفظ منافع ملی جایگزینی در کشور نداشته باشد هر شرکتی که در راستای تامین منافع بیگانگان در کشور فعالیت می‌کند باید به طور قاطع با آن برخورد قضایی صورت گیرد.

نماینده مردم تهران بیان داشت: نمی‌توان با اینگونه واردات موافق باشیم، چون منفعت کسانی را رقم می‌زند که یا دشمن و یا رقیب ما هستند.

میر سلیم تصریح کرد: اگر برای تجار ایرانی ثابت شود شود که طرف معامله اسرائیلی است نباید به تجارت با این رژیم ادامه دهند و باید به شکل قانونی امکان‌های تجارت را سلب کنند.

وی با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.

بنا بر برخی گزارش‌ها شرکتی با نام عربی «الفواکه الطازجه للتجازه العامه» بزرگترین واردکننده میوه کشور است، این شرکت در سال‌های اخیر به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شریک تجاری کمپانی‌های اسرائیلی، معرفی و حتی اقدام به برگزاری جشنواره‌ای بزرگ و با هزینه‌های هنگفت با عنوان «میوه‌هایی برای صلح» جهت معرفی و حمایت از محصولات و میوه‌های تولید شده در اراضی اشغالی فلسطین کرده تا رژیم‌صهیونیستی را یک شریک مطمئن برای اعراب معرفی کند.

نظرات بینندگان