arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۲ آذر ۱۴۰۱: فوت ۳ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۳۹ بیمار جدید کرونایی

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۹۹ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۹۹ نفر رسیده است.

به گزارش انتخاب، تا امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۹۹ نفر رسیده است. همچنین تا امروز (۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱)، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹، ۱۴۴ هزار و ۶۳۷ نفر بوده است.

در عین حال بر اساس آمارهای وزارت بهداشت از شنبه هفته گذشته (۵ آذر ماه) تا شنبه هفته جاری (۱۲ آذر ماه)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده است. همچنین آمار جان‌باختگان نیز طی این مدت ۴ نفر بوده است.

در عین حال باید توجه کرد که طی هشت روز گذشته، از پنجم تا نهم آذر ماه تعداد فوتی‌های کرونا در کشور صفر بوده است. در روز پنجشنبه دهم آذر ماه نیز یک فوتی کرونایی گزارش شده و مجددا در روز جمعه ۱۱ آذر ماه صفر فوتی گزارش شده است. همچنین امروز شنبه ۱۲ آذر ماه نیز سه فوتی ناشی از کرونا گزارش شده است.

خوشبختانه از ابتدای پاندمی در کشور تا کنون، ۷ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۲۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در زمینه تزریق واکسن کرونا نیز تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۶۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۷۵۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۷۲ هزار و ۲۳۲ دُز رسید.

در عین حال طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کشور نیز، در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات بینندگان