arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

دانشجوی دانشگاه تهران که اقدام به خودکشی کرده بود، درگذشت

دانشجوی رشته برق مقطع دکتری دانشگاه تهران که صبح دیروز اقدام به خودکشی کرده بود، صبح امروز ۱۳ آذر ماه درگذشت. «زهرا.ج» دانشجوی مقطع دکتری رشته برق دانشگاه تهران پیش ازظهر روز شنبه، ۱۲ آذر ماه از راه‌پله طبقه دوم دانشکده برق قدیم واقع در دانشکده فنی(امیرآباد شمالی) به پایین می‌پرد. بررسی‌ها حاکی از آن است که این دانشجو در مخالفت با درخواست استاد مبنی بر درج نام یک فرد در مقاله‌اش که هیچ ارتباطی با مقاله وی ندارد، اقدام به خودکشی می‌کند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانشجوی رشته برق مقطع دکتری دانشگاه تهران که صبح دیروز اقدام به خودکشی کرده بود، صبح امروز ۱۳ آذر ماه درگذشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت این دانشجو آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بدینوسیله درگذشت دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی که در پی حادثه تلخ خودآسیب‌رسانی صبح روز شنبه، ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ مصدوم گردید و تحت عمل جراحی قرار گرفت را به اطلاع می‌رساند.

دانشگاه تهران ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی تهران بخاطر تلاش برای نجات جان دانشجوی مزبور، فوت این دانشجو را به خانواده محترم و هم‌کلاسی‌های وی تسلیت می‌گوید و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه مغفوره، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ایشان، صبر جمیل مسئلت می‌نماید.»

«زهرا.ج» دانشجوی مقطع دکتری رشته برق دانشگاه تهران پیش ازظهر روز شنبه، ۱۲ آذر ماه از راه‌پله طبقه دوم دانشکده برق قدیم واقع در دانشکده فنی(امیرآباد شمالی) به پایین می‌پرد. بررسی‌ها حاکی از آن است که این دانشجو در مخالفت با درخواست استاد مبنی بر درج نام یک فرد در مقاله‌اش که هیچ ارتباطی با مقاله وی ندارد، اقدام به خودکشی می‌کند. 

این دانشجو بلافاصله پس از برگزاری جلسه با استاد و اقدام به خودکشی به بیمارستان منتقل می‌شود.

یک منبع آگاه روز گذشته در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این خبر گفته بود: در جریان این حادثه که پیش از ظهر، در محیط دانشگاه اتفاق افتاد، یک دانشجو با استاد خود در ارتباط با اسامی که در مقاله ثبت می‌شود، بحث می‌کند. گفته می‌شود که استاد برای ثبت نام یک فرد که هیچ ارتباطی با مقاله ندارد، پافشاری می‌کند اما دانشجو نمی‌پذیرد. برخی از منابع اظهار می‌کنند، دانشجو به استاد می‌گوید اگر از ثبت نام آن شخص خودداری نکند، به خودش آسیب می‌رساند که با ادامه بحث با استاد، متاسفانه این دانشجو اقدام به خودکشی می‌کند.

 این دانشجو، دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

نظرات بینندگان