arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

توضیحات نیروی انتظامی ازنا در خصوص مرگ یک خانم ۳۰ ساله

سرهنگ حمید نجفی فرمانده انتظامی ازنا در خصوص مجروحیت و مرگ یک خانم ۳۰ ساله توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت: فرد مجروح توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است. سرهنگ نجفی ادامه داد: مجروح جهت ادامه درمان به بیمارستان های تهران اعزام شد که متاسفانه جان باخته است و موضوع تحت رسیدگی پلیس قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی ازنا در خصوص مجروحیت و مرگ یک خانم ۳۰ ساله توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ "حمید نجفی" اظهار کرد: در مورخه هشتم آذرماه امسال و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رها نمودن خانمی مجروح در جلوی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان ازنا بلافاصله عوامل گشت انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در بیمارستان مشاهده شد خانمی حدود ۳۰ ساله از ناحیه شانه سمت چپ مجروح شده است که توسط کادر درمانی تحت مداوا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ازنا بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است.

سرهنگ نجفی ادامه داد: مجروح جهت ادامه درمان به بیمارستان های تهران اعزام شد که متاسفانه جان باخته است و موضوع تحت رسیدگی پلیس قرار دارد.

نظرات بینندگان