arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

مدارس ۴ شهرستان استان بوشهر تعطیل شد

تمامی مقاطع تحصیلی ۴ شهرستان استان بوشهر به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر تعطیل شد و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: تمامی مقاطع تحصیلی ۴ شهرستان استان بوشهر به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر تعطیل شد و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

رگبار باران، رعد و برق، وزش باد و تند بادهای لحظه‌ای، در مناطق مختلف استان بوشهر از صبح امروز شاهد هستیم و در این راستا مدیرکل هواشناسی بوشهر از شدت گرفتن بارش باران در استان خبر و نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمال خسارت به بخش‌های مختلف هشدار داد.

در این راستا بارش باران از صبح امروز در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم شدت گرفت و آموزش و پرورش استان از اعلام تعطیلی آموزش حضوری در این شهرستان‌ها خبر داد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تداوم بارش باران اظهار داشت: تمامی مقاطع تحصیلی 4 شهرستان استان بوشهر به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر تعطیل شد و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به سبب شرایط جوی، آموزش حضوری در مدارس همه دوره‌های تحصیلی در 4 شهرستان بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم در نوبت بعد از ظهر امروز سه‌شنبه 15 آذر تعطیل است و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

نظرات بینندگان