arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

کیهان: در ماجرای اعدام محسن شکاری، رسانه های اصلاح طلب با معاندان هم‌صدایی کردند

کیهان درباره اجرای حکم اعدام محسن شکاری از محکومان حوادث اخیر نوشت: تمرکز برخی رسانه‌های به‌ظاهر اصلاح‌طلب در تقبیح اجرای حکم این فرد جنایتکار دقیقاً هم‌صدایی با رسانه‌های معاند است. این نوع فضا‌‌سازی چیزی نیست جز تقلا برای تنفس مصنوعی به آشوب و تیز کردن قمه اوباش و اغتشاشگران. جنایت کن، آدم بکش‌، تخریب کن ما قهرمانت می‌کنیم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیهان درباره اجرای حکم اعدام محسن شکاری از محکومان حوادث اخیر نوشت:

به‌دنبال اجرای حکم این فرد جانی که جنایت را به مثابه یک سرگرمی و بازی یارانه‌ای گرفته بود و از وحشت آفرینی و خشونت عریان لذت می‌برد، جریان تروریستی - رسانه‌ای معاند و ضد انقلاب که تا دیروز به صورت عیان و عریان آدمکشی و جنایت را تبلیغ می‌کردند و نتیجه آموزش آنلاین ساخت کوکتل‌مولوتف و جنگ خیابانی آنها به پادوهای داخلی‌شان قتل فجیع ده‌ها مدافع امنیت و انسان بی‌گناه در کف خیابان‌ها بود‌، حالا که نوبت مجازات این جانیان رسیده هیاهو به راه‌انداخته‌اند.

جریانی که در روزها و هفته‌های اخیر هرآنچه در توان داشتند برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به میدان آوردند و از هیچ رذالت و شناعتی فروگذار نکردند و با تحمیق مخاطبان خود وعده سرنگونی نظام در 16 آذر را داده بودند، طبیعی است برای سرپوش گذاشتند بر شکست مفتضحانه خود و خالی نماندن عریضه به فضا‌‌سازی علیه اجرای حکم این جانی و تطهیر آن پرداختند.

از سوی دیگر تمرکز برخی رسانه‌های به‌ظاهر اصلاح‌طلب در تقبیح اجرای حکم این فرد جنایتکار دقیقاً هم‌صدایی با رسانه‌های معاند است. این نوع فضا‌‌سازی چیزی نیست جز تقلا برای تنفس مصنوعی به آشوب و تیز کردن قمه اوباش و اغتشاشگران. جنایت کن، آدم بکش‌، تخریب کن ما قهرمانت می‌کنیم!

گفتنی است از ابتدا اغتشاشات جریان تروریستی رسانه‌ای ضدانقلاب با همراهی و هماهنگی رسانه‌های طیف موسوم به مدعیان اصلاحات سعی در تطهیر رفتارهای داعشی‌گونه اغتشاشگران داشته و در تلاشند که در رسانه‌های خود از این جنایتکاران قهرمانانی دروغین بسازند تا به‌زعم خود هم دستگاه قضا را از محاکمه آنان عقب بنشانند و هم با نفرت‌پراکنی علیه حاکمیت اوباش را به ادامه ارتکاب جنایت ترغیب کنند.

اقدامی مسبوق به سابقه که به تطهیر اغتشاشگرها و آشوبگران داخلی خلاصه نشده و در نهایت وقاحت و بی‌شرمی به توجیه و تطهیر اقدام رذیلانه و شنیع، گروهک تکفیری تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ‌(ع) که به شهادت 15 زن و کودک و پیر و جوان و مجروحیت 23 نفر انجامید، کشیده است.

در واقع کسانی که برای اجرای حکم این فرد جانی هیاهوی دروغین راه‌انداخته‌اند همان کسانی هستند که پس از جنایت فجیع و بی‌رحمانه مزدوران گروهک تروریستی تکفیری داعش در حرم شاهچراع‌(ع) به جای محکومیت این اقدام تروریستی‌، گروهک جنایتکار داعش را تطهیر و بزک کردند. از سوی دیگر تلاش برای تقبیح مجازات عاملان جنایت، آدمکشی و آشوب و اغتشاش و قهرمان‌سازی از آنها از سوی این جریان تروریستی- رسانه‌ای به‌ویژه طیف مدعی اصلاحات با هشتگ‌سازی و ایجاد کمپین‌های مجازی و همچنین القای این مسئله که نظام درباره این جنایتکاران مرتکب ظلم شده‌، در واقع لبه دوم قیچی اغتشاشات و اعمال تحریم علیه کشورمان از سوی غرب و به عبارتی تیز کردن چاقوی تحریم‌های ضدایرانی نیز هست‌، مسئله‌ای که در مواضع مقامات کشورهای غربی علیه کشورمان به خوبی نمایان است.

نظرات بینندگان