arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

همه چیز درباره شرکت لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson

در ایران مهم‌ترین مسئله‌ای که اکثر مصرف کنندگان لوازم برقی به دنبال آن هستند، کیفیت بالا همراه با ظاهر زیبای محصولات و اطمینان خدمات پس از فروش می‌باشد. این شرکت با بررسی دقیق نیاز مشتریان و همسو با سلیقه آنان، دست به تولید زده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صنعت لوازم خانگی در ایران قدمت 80 ساله دارد و این روزها برندهای مختلفی در بازار فعال هستند. یکی از برندهای فعال "لوازم خانگی ادمیلسون" است. از این رو ممکن است سوالاتی مثل برند لوازم خانگی ادمیلسون ساخت کجاست؟ کیفیت محصولات ادمیلسون چگونه است؟ برای مشتریان به وجود آماده باشد. در ادامه به بررسی دقیق این برند و آشنایی با محصولات ادمیلسون می‌پردازیم.

ادمیلسون ساخت کدام کشور است؟

محصولات ادمیلسون تماما ساخت کشور ایران هستند. این برند با استفاده از قطعات و متریال باکیفیت، همراه با طراحی‌های به روز، لوازم برقی آشپزخانه تولید و به دست خریداران رسانده ‌می‌رساند.

همه چیز درباره شرکت لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson

در ایران مهم‌ترین مسئله‌ای که اکثر مصرف کنندگان لوازم برقی به دنبال آن هستند، کیفیت بالا همراه با ظاهر زیبای محصولات و اطمینان خدمات پس از فروش می‌باشد. این شرکت با بررسی دقیق نیاز مشتریان و همسو با سلیقه آنان، دست به تولید زده است.

این روزها در حوزه لوازم خانگی برقی و هوشمند، شرکت‌های گوناگونی فعالیت دارند که دسترسی به برخی از این برندها به دلیل ممنوعیت ورود، غیر ممکن است. از این رو شرکت‌های داخلی با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا و به کارگیری افراد مجرب در کارخانه‌جات، به خوبی توانسته‌اند جای خالی برندهای خارجی را در بازار لوازم خانگی ایران پر کنند.

طراحی محصولات به صورت مولتی فانکشن

در هنگام خرید لوازم برقی ممکن است با چند دستگاه حرفه‌ای و کاربردی رو به رو شوید. اما خرید هر یک از آن‌ها علاوه بر اینکه هزینه هنگفتی به دوش شما می‌گذارد، فضای زیادی را در کابینت آشپزخانه اشغال می‌کند. بهترین راهکار برای این موضوع، خرید لوازم چند کاره می‌باشد.

شما با انتخاب لوازم برقی چند کاره، امکان حذف چندین وسیله برقی دیگر را خواهید داشت. شرکت لوازم خانگی ادمیلسون با تولید لوازم برقی multi function یا چند کاره این امکان را برای خریداران فراهم کرده است.

برخی از لوازم چند کاره این شرکت در زیر معرفی شده‌اند:

  • پلوپز 21 کاره
  • ساندویچ ساز 3 صفحه
  • خردکن 7 کاره
  • آبمیوه گیری 9 کاره
  • آبمیوه گیری 4 کاره
  • آون سولار با 8 برنامه پخت
  • چای ساز با 5 برنامه متنوع

معرفی ساندویچ ساز سه صفحه ادمیلسون

برند ادمیلسون از ابتدای سال 97 فعالیت خود را شروع کرده است. این برند در تولید محصولات خود تمام نیاز خریداران به لوازم برقی را لحاظ کرده و با طراحی و تولید لوازم برقی با کیفیت، نظر اکثر خریداران مخصوصاً نوعروسان را به خود جلب کرده ‌است.

یکی از محصولاتی که ادمیلسون در طراحی و تولید آن از ظرافت خاصی استفاده کرده، ساندویچ ساز 3 صفحه می‌باشد. این دستگاه دارای عملکرد 3 گانه است و می‌توان گفت کاربردهای فراوانی دارد. این دستگاه دارای 3 صفحه جداشونده به شرح زیر می‌باشد:

1.اسنک ساز

2.وافل ساز

3.گریل

با داشتن یک دستگاه ساندویچ ساز، می‌توانید انواع غذاهای فوری و خوشمزه را آماده کنید. زیرا با صفحات مختلف آن به راحتی می‌توان لیست متنوعی از غذاهای مختلف و ساندویچ‌ها، دسر، کیک و میان وعده را تهیه کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد در این محصول، عمق بیشتر صفحه اسنک ساز است. این ویژگی باعث شده تا میزان مواد بیشتری در خود جای دهد و به شما امکان تهیه انواع کتلت، کوکو و انواع کیک مثلثی را می‌دهد.

در هنگام استفاده از ساندویچ ساز ادمیلسون نگران چسبندگی مواد غذایی به سطح صفحات نباشید. زیرا جنس تمام صفحات از تفلون نچسب بوده که به راحتی شسته می‌شوند.

چه غذاهایی می‌توان با ساندویچ ساز پخت؟

با وجود دستگاه ساندویچ ساز در آشپزخانه، می‌توان انواع فینگرفودهای خوشمزه و غذاهای فوری را برای وعده غذایی یا میان وعده تهیه کرد. یک قابلیت در این ساندویچ ساز سه صفحه این است که برای استفاده از صفحه گریل می‌توان آن را در حالت 180 درجه قرار داد.

 در جدول زیر برخی از غذاها و صفحات مورد نیاز قرار داده شده‌ است.

همه چیز درباره شرکت لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson

تمام غذاهایی که در جدول بالا قرار داده شده‌ است را به راحتی می‌توانید با تمام صفحات ساندویچ ساز بپزید. بهتر است بعد از هر بار استفاده از دستگاه، صفحات را جدا کرده و شستشو و خشک نمایید.

برند ادمیلسون به وسیله فیوز حرارتی که در این دستگاه قرار داده ‌است، ایمنی خریداران را تضمین می‌کند. نحوه عملکرد فیوز حرارتی بدین گونه‌ است که در صورت افزایش حرارت و احتمال آتش سوزی، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود.

همه چیز درباره خردکن نشکن Edmilson

یکی از محصولات کاربردی در آشپزخانه‌های ایرانی، خردکن برقی می‌باشد. این روزها تمام مراحل آماده سازی غذا با لوازم برقی مانند غذاساز، مخلوط کن، خردکن و آسیاب به راحتی انجام می‌شود. خردکن برقی ادمیلسون با قدرت موتور بالا و تیغه‌های تیز، بهترین دستگاه برای تهیه یک وعده غذایی فوری است و می‌توان گفت جایگزین خوبی برای تمام آن وسایل می‌باشد.

تا کنون برندهای خارجی و ایرانی گوناگونی خط تولید این محصول کاربردی را راه اندازی کرده‌اند. برخی بر روی نوع تیغه، برخی بر روی جنس بدنه و یا قدرت موتور متمرکز بوده اند. ظرفیت پارچ خرد کن نیز حائز اهمیت است.

همه چیز درباره شرکت لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson

خردکن 7 کاره ادمیلسون بسیار کاربردی بوده و تمام نیاز خریداران از یک وسیله آماده سازی غذا را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای 6 تیغه مجزا از جنس استیل ضدزنگ می‌باشد که در صورت لزوم می‌توان تعداد آن را کم کرد. موتور این دستگاه از نوع AC با قدرت 400 وات بوده و به راحتی گوشت را خرد خواهد کرد.

پارچ 2 لیتری آن از جنس پلی کربنات و کاملا نشکن بوده و به همین علت پودر کردن یخ و درست کردن انواع اسموتی از کاربردهای 7 گانه آن است.

لوازم دیگری در خردکن 528 ادمیلسون وجود دارد که آن را به خردکن 7 کاره تبدیل کرده ‌است.

 1. 6تیغه استیل

2.دیسک امولسیون ساز

3.اهرم سیر پوست کن

در کنار تیغه‌های استیل، برای این خردکن برقی تیغه‌ سیر پوست کن از جنس سیلیکون و تیغه همزن تخم مرغ از جنس پلاستیک فشرده تعبیه شده است. هر کدام از این اقلام چندین کاربرد جدید به این محصول اضافه کرده است.

در جدول زیر برخی از کاربردهای خردکن هفت کاره Edmilson قرار داده شده ‌است.

همه چیز درباره شرکت لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson

آشنایی با پلوپز 21 کاره

پلوپز دیجیتالی ادمیلسون دارای 21 برنامه پخت می‌باشد که می‌توان به آن دستیار حرفه‌ای آشپزخانه نیز گفت. این دستگاه ظرفیت 5 لیتر دارد و برای 10 نفر مناسب است. پنل دیجیتالی آن کاملا لمسی بوده که برنامه‌های مختلف پخت و تایمر را می‌توان تنظیم کرد.

پلوپز، آرام‌پز، بخارپز و سرخ‌کن از جمله عملکردهای اصلی این دستگاه می‌باشند. برنامه‌هایی مانند آماده کردن ماست، مربا، فرنی، کیک، نان و پخت خورشت نیز به راحتی قابل انتخاب است.

مشخصات آبمیوه گیری همه کاره!

از نظر خریداران آبمیوه گیری 9 کاره ادمیلسون یکی از بهترین دستگاه‌های برقی چند کاره در بازار لوازم خانگی ایران می‌باشد. این محصول علاوه بر تهیه انواع نوشیدنی طبیعی، در فرآیند آشپزی و آماده سازی مواد غذایی نیز به خوبی عمل می‌کند.

آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب، خردکن، غذاساز، انواع دیسک رنده و امولسیون ساز از عملکردهای آبمیوه گیری 9 کاره می‌باشد.

آون سولار ادمیلسون با 8 برنامه پخت

آون سولار یکی از لوازم پخت و پز هوشمند می‌باشد که جایگزین ماکروفر شده است. این دستگاه دارای ظرفیت 55 لیتر بوده و با برنامه‌های پخت‌ پیش فرض که بر روی پنل دیجیتالی تعبیه شده‌، می‌توان انواع غذا را در کوتاه‌ترین زمان تهیه کرد.

آون سولار ادمیلسون دارای 8 برنامه پخت با تایمر و درجه حرارت مشخص می‌باشد. پخت جوجه کباب، کیک، پیتزا، خشک کردن میوه، پخت سبزیجات، گریل کردن گوشت و مرغ، گریل ماهی و یخ زدایی از برنامه‌های این دستگاه می‌باشند.

همه چیز درباره شرکت لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson

چای ساز دیجیتال

دو مدل چای ساز برقی به سبک روی هم، توسط این برند لوازم خانگی ایرانی تولید شده است. چای ساز ادمیلسون مدل 410 علاوه بر دم کردن چای، توانایی دم آوری دمنوش و چای سبز، گرم کردن شیر و قهوه را نیز دارد.

چای ساز برقی ادمیلسون مدل 409 نیز با طراحی ظریف و زیبای خود به آشپزخانه شما زیبایی خواهد بخشید. جنس قوری و کتری در این دو مدل چایساز، شیشه است.

دیگر محصولات این برند مانند اتوبخار، قهوه ساز، پنکه، تخم مرغ پز و... در حال تولید بوده و به زودی وارد بازار لوازم خانگی خواهند شد.

خدمات پس از فروش و گارانتی

بعد از خرید هر وسیله برقی مهم‌ترین دغدغه‌ای که خریداران خواهند داشت، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکت تولیدی می‌باشد. پشتیبانی و تامین قطعات، از وظایف اصلی یک تولید کننده کالا است که با آن اطمینان مشتریان را جلب می‌کند.

بعد از خروج برندهای کره‌ای از بازار لوازم خانگی، برخی از سودجویان از این فرصت سو استفاده کرده و بابت گارانتی تقلبی مبالغ هنگفتی از خریداران دریافت می‌کنند. در این میان شرکت‌های داخلی مانند شرکت لوازم خانگی ایرانی ادمیلسون ، با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نظر خریداران را به خود معطوف کرده‌است. به اینصورت که برای تمام محصولات خود 42 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه در نظر گرفته‌ است.

از نمونه خدماتی که شرکت ادمیلسون پس از فروش محصولاتش به خریداران ارائه می‌دهد، پشتیبانی در خصوص گارانتی، آموزش کامل استفاده از لوازم برقی این برند و همچنین تامین قطعات کالای مورد نظر می‌باشد. تمامی قطعات مورد نیاز در وبسایت رسمی این شرکت نیز قابل خریداری است.

جشنواره فروش ویژه آون سولار و ساندویچ ساز

جشنواره فروش ویژه لوازم خانگی، یکی از برنامه‌های جذاب اکثر برندها می‌باشد که در مدت زمان مشخصی برگزار و محصولات این شرکت را با قیمت و شرایط ویژه به فروش می‌رساند. برند ادمیلسون از ابتدای فعالیت خود در جهت رفاه حال مشتریان و همکاران، جشنواره‌های متعددی را برگزار کرده است. اکنون این شرکت در نظر دارد با فروش ویژه برخی محصولات پرطرفدار، خدمتی دیگر به خریداران ارائه دهد.

نحوه شرکت در جشنواره زمستانه ادمیلسون

زمان جشنواره زمستانی ادمیلسون، از تاریخ 20 آذر لغایت 20 دی ماه 1401 می‌باشد. در این جشنواره دو محصول کاربردی و پرطرفدار آون سولار و ساندویچ ساز از شرکت ادمیلسون با قیمت و شرایط خاص به فروش می‌رسند.

خریداران با خرید هر یک عدد آون سولار ادمیلسون از مدل‌های OT821و OT822 هدیه نقدی به ارزش 250000 تومان همچنین با خرید یک دستگاه ساندویچ ساز، مبلغ 150000 تومان دریافت می‌کنند.

نحوه دریافت هدیه نقدی

بعد از خرید آون سولار یا ساندویچ ساز ادمیلسون، برای دریافت هدیه فقط کافی است که اطلاعات زیر را در سایت این شرکت ثبت نمایید:

  • ثبت کامل مشخصات فردی
  • ثبت مشخصات دستگاه خریداری شده
  • ثبت سریال دستگاه
  • عکس فاکتور خرید محصول

با ثبت مشخصاتی که در بالا عنوان شده‌ است هدیه شما ظرف مدت 7 روز کاری به حسابتان واریز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از این جشنواره حتما به سایت رسمی ادمیلسون به آدرس www.edmilson.ir مراجعه نمایید.

سخن پایانی

با وجود برندهای گوناگون در زمینه لوازم خانگی ایرانی به جرات می‌توان گفت که برند ادمیلسون به خوبی توانسته اعتماد و نظر خریداران را به خود جلب کند. این شرکت اولویت خود را کیفیت و دوام بالای لوازم برقی در خانه‌های ایرانی در نظر گرفته‌ که بر این اساس محصولات کاربردی تولید و روانه بازار کرده ‌است. شرکت لوازم خانگی ادمیلسون Edmilson برنامه‌های گوناگونی برای سال‌های آتی در نظر دارد که به پشتوانه آن شرایط و محیط مناسبی برای به کارگیری نیروی جوانان ایرانی فراهم کرده است. برای آشنایی بیشتر با لوازم خانگی ایرانی ادمیلسون از طریق راه‌های زیر در تماس باشید:

آدرس سایت: www.edmilson.ir

تلفن: 02533809000

کانال تلگرام: https://t.me/EdmilsonHomeAppliances

 

نظرات بینندگان