arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

فدراسیون کشتی: اگر حامی مالی پیدا نشود، مسابقات جام باشگاه‌های جهان در ایران لغو می‌شود

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.

محمدابراهیم امامی درباره دلایل لغو اعزام ۶ فرنگی کار ایران به تورنمنت فرانسه، اظهار کرد: در این باره دو عامل اصلی نقش داشت، یکی فاصله زمانی کم میان ۲ تورنمنت فرانسه و کرواسی بود و از آنجایی که قرار است ۱۸ فرنگی کار ایران عازم تورنمنت کرواسی شوند، سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط و اولویت های موجود تصمیم گیری کرد. موضوع دوم نیز بحث محدودیت های مالی بود که با برداشت یک میلیارد و نیم بابت طلب مدیریت پیشین همراه شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: با وجود تمامی مباحث، فدراسیون کشتی تا حد توان برای اجرای کامل برنامه های کادر فنی تیم های ملی تلاش می کند و اگر حضور در تورنمنتی نیز لغو می شود با هماهنگی و تعامل کامل میان فدراسیون و کادرهای فنی است تا به مباحث فنی تیم ملی خدشه ای وارد نشود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دکتر رنگرز دارای سوابق مدیریتی زیادی است و به عنوان سرمربی تیم ملی کاملا در جریان شرایط موجود است و بر همین اساس برنامه های خود را بر مبنای اولویت های فنی پیگیری می کند.

امامی در ادامه درباره سرانجام برگزاری کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان در ایران، گفت: رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی به دنبال پیدا کردن حامی مالی برای برگزاری این ۲ رویداد است. نهایتا تا یکی دو روز آینده برای انجام این کار و مهیا شدن شرایط برگزاری مسابقات فرصت وجود دارد، در غیر اینصورت مسابقات لغو خواهد شد.

وی در پایان گفت: در صورتی که قصد برگزاری این مسابقات باشد، فدراسیون تمایل دارد این رقابت ها در سالن هفتم تیر تهران برگزار شود اما با این حال اینکه حامی مالی از کدام استان باشد نیز تاثیرگذار خواهد بود.

نظرات بینندگان