arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

سود ۲۶ میلیون پوندی مدیر برنامه شخصی رونالدو از انتقال او به النصر

گزارش‌ها در پرتغال حاکی از آن است خورخه مندس مدتی است نماینده رونالدو نیست و انتقال او به عربستان توسط "مدیر شخصی" او انجام شده است. مذاکرات توسط ریکاردو رگوفه انجام شد که اکنون به‌عنوان دست راست رونالدو عمل می‌کند و در آستانه دریافت ۲۶ میلیون پوند کمیسیون از آخرین انتقال خود است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر برنامه‌های شخصی کریستیانو رونالدو ۲۶ میلیون پوند از انتقال این بازیکن به النصر به جیب زده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، گزارش‌ها در پرتغال حاکی از آن است خورخه مندس مدتی است نماینده رونالدو نیست و انتقال او به عربستان توسط "مدیر شخصی" او انجام شده است.

مندس، یکی از قدرتمندترین و موفق‌ترین ایجنت‌های جهان، نزدیک به دو دهه است که در کنار رونالدو بوده است و به مهندسی نقل و انتقالات پرسود برای برنده ۵ توپ طلا کمک کرده است اما در چند وقت اخیر ادعا شده روابط آن‌ها تیره شده است و او در مذاکرات برای انتقال سودآور رونالدو به النصر نقشی نداشته است.

در عوض، مذاکرات توسط ریکاردو رگوفه انجام شد که اکنون به‌عنوان دست راست رونالدو عمل می‌کند و در آستانه دریافت ۲۶ میلیون پوند کمیسیون از آخرین انتقال خود است.

رونالدو با موفقیت تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و می‌تواند روز پنج‌شنبه اولین بازی خود را انجام دهد.

رونالدو که در هر فصل ۱۷۳ میلیون پوند درآمد خواهد داشت و به عنوان سفیر عربستان برای جام جهانی ۲۰۳۰ فعالیت خواهد داشت روز سه‌شنبه پس از امضای قراردادی ۲ و نیم ساله به عنوان بازیکن النصر رسما معرفی شد.

نظرات بینندگان