arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱

استقلال کهکشانی هم در آزادی باخت / نتایج کامل بازیها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استقلال کهکشانی در روزي كه امير قلعه‌نويي را روي نيمكت نداشت و جواد نکونام را برای اولین بار در ترکیب خود می دید برابر سايپا در ورزشگاه آزادی شکست خورد تا مثل پرسپولیس در هفته دوم اولین باخت خود را تجربه کند. این اولین پیروزی نارنجی پوشان مقابل استقلال از سال 1386 به حساب می‌آید.

در آخرين ديدار هفته دوم ليگ برتر فوتبال استقلال كه از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپا رفته بود، در نهايت با نتيجه 2 بر يك مغلوب اين تيم شد تا نخستين شكست خود را در فصل جديد متحمل شده باشد.

در نيمه نخست سايپايي‌ها بيشتر از استقلال توپ و ميدان را در اختيار داشتند و حتي شوت سعيد دقيقي كه پس از برخورد با تير افقي دروازه به گفته نصيرزاده كارشناس داوري به گل تبديل شده بود، از سوي داور گل تشخيص داده نشد و تلاش دو تيم در اين نيمه نتيجه‌اي در بر نداشت.

در آغاز نيمه دوم استقلال كه به پيروزي در اين بازي مي‌انديشيد، بازيكناني چون آرش برهاني و رودريگو توزي را به ميدان فرستاد اما اين سايپا بود كه در دقيقه 63 به وسيله اسحاق سبحاني از روي يك ضربه كرنر به گل نخست رسيد.

آبي‌پوشان كه چيزي براي از دست دادن نداشتند، حملات خود را با شدت بيشتري روي دروازه سايپا دنبال كردند تا اينكه اشتباه رحمان احمدي در محوطه جريمه باعث شد توپ جلوي پاي آرش برهاني بيفتد و او هم با يك پاس خوب سياوش اكبرپور را در مقابل دروازه خالي صاحب توپ كرد تا استقلال به وسيله اكبرپور گل تساوي را به ثمر برساند اما خوشحالي استقلالي‌ها و هواداران‌شان تنها يك دقيقه دوام داشت چرا كه سعيد دقيقي در نخستين حمله پس از گل استقلال با يك حركت زيباي انفرادي گل دوم سايپا را به ثمر رساند.

در دقايق پاياني بازي نيز جي لويد ساموئل آخرين بازيكن تعويضي استقلال بود كه وارد زمين شد اما توپ‌هاي بلند آبي‌پوشان استقلال و بازي مستقيم اين تيم سودي نداشت تا اين تيم پرخرج هم مثل پرسپوليس در هفته دوم ليگ نخستين شكست خود را تجربه كند.

سايپا با اين پيروزي 4 امتيازي شد و به رده ششم جدول صعود كرد. استقلال هم سه امتيازي ماند و پايين‌تر از پرسپوليس در رده نهم جدول قرار گرفت.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده( از دقیقه 89 ساموئل)، جواد نکونام، فابیو جانورایو، فریدون زندی، سیاوش اکبرپور، سید امین منوچهری( از دقیقه 68 رودیگو توزی) و میلاد میداودی( از دقیقه 46 آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم سایپا:

رحمان احمدی، سجاد شهباززاده، حامد شیری، مجید غلام‌نژاد، میلاد غریبی( از دقیقه 75 کاوه رضایی)، اسحاق سبحانی، مجید ایوبی، ابراهیم‌شکوری، ابراهیم‌ صادقی، محسن یوسفی( از دقیقه 63 جونیور) و سعید دقیقی( از دقیقه 86 کاظم برجلو)

سرمربی: مجتبی تقوی

نتایج کامل بازیهای هفته دوم لیگ برتر به صورت زیر است:

پرسپولیس 2 - فجرسپاسی 3

راه آهن 3 - گهر زاگرس 1

فولاد 1- سپاهان 3

پیکان 1 - تراکتورسازی 1

ذوب‌آهن 1 - صبای قم 2

ملون 2 - نفت آبادان 2

مس 0 - نفت تهران 1

آلومینیوم 0 - داماش 0

استقلال 1 - سایپا 2
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
4
نتیجه پول یامفت دادن به یک عده بازیکن پرمدعا بهتر از این نمیشه
نظرات بینندگان