کد خبر: ۷۰۹۸۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱

تصویر: ترافيك 60 سال قبل خيابان فردوسي!

ترافيك سنگين در خيابان فردوسي در كنار ساختمان بانك ملي
تصویر: ترافيك 60 سال قبل خيابان فردوسي!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
3
80
ترافیک تهران ژنتیکی است! احتمالاً در دوره مادها هم همینطور بوده!
smajids
|
United States of America
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
35
انتخاب اگه از این عکس ها داری واسه بزار رو سایت ببینیم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
13
57
یادش بخیر!!
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
کلک مگه اون موقع بودی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
بعدها پل ها رو ساختند ترافیک روان شد
جوجه ماشینی صورتی
|
Spain
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
8
بیشتر شبیه شهرهای اروپایی تا تهران !
علی بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
3
من یادم چه دوره ای بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
7
خدا بیامرزدش
نظرات بینندگان
captcha