۰۳ تير ۱۴۰۵
۹ محرم ۱۴۴۸
-
Wednesday 24 June 2026
- آخرین بروزرسانی : ۰۲:۰۲
ارتباط با انتخاب
|
پیوندها
|
آب و هوا
|
اوقات شرعی
|
مجله الکترونیک
|
نظرسنجی
آغاز به کار کانال «انتخاب» در پیامرسان «بله» و «روبیکا»
آغاز به کار «انتخاب» در پیامرسان «بله» و «روبیکا» (کلیک کنید)
صفحه نخست
سیاست
سیاست داخلی
سیاست خارجی
بین الملل
خاورمیانه
آمریکا و اروپا
سایر مناطق
شرق آسیا
خلیج فارس
آسیای مرکزی
آمریکا
اروپا
آمریکای لاتین
خلیج فارس
افغانستان
تاریخ
داخلی
خارجی
اقتصاد
بورس
ارز و طلا
خارجی
داخلی
اجتماع
حوادث
شهری
جامعه
محیط زیست
فناوری
موبایل
اپلیکیشن
علم و فناوری
کامپیوتر
خودرو
فرهنگ و هنر
سینما، تئاتر و تلویزیون
فرهنگ و اندیشه
موسیقی
رسانه
حوادث
داخلی
خارجی
ورزش
فوتبال
المپیک
والیبال
کشتی
سایر
خواندنی ها
خواندنی ها
سلامت
پزشکی
علمی
ویدیو
ورزشی
خبری
طنز
اموزش
تکنولوژی
فرهنگ و هنر
حوادث
عکس
کاریکاتور
داغ ترین
ویژه
تیتر یک
آخرین
امروز چهارشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ساعت
-
۹ محرم ۱۴۴۸-
2026 June 24
- آخرین بروزرسانی : ۰۲:۰۲
نسخه اصلی
ویدئو
جدیدترین اخبار
پربیننده ترین
لایو خبر
عکس
خواندنی ها
اخبار ویژه
خانه
قیمت چند؟
فوتبال
تقویم امروز
نتایج زنده
تماشا کنید: گفتوگو با حمزه صفوی/ توافق امروز میتواند ۱۰۰ سال آینده ایران را رقم بزند
دانشمندان «بینی الکترونیکی» ساختند؛ تشخیص غذای فاسد با دقت بالاتر از شامه انسان
فروشگاه بدون کارمند در هنگ کنگ؛ وقتی یک ربات انساننما تمام وظایف را بر عهده میگیرد
کد خبر:
۷۰۹۸۶
تعداد نظرات:
۸ نظر
تاریخ انتشار:
۳۰ : ۰۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
صفحه نخست
>>
سیاست
پ
تصویر: ترافيك 60 سال قبل خيابان فردوسي!
ترافيك سنگين در خيابان فردوسي در كنار ساختمان بانك ملي
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لینک کوتاه
کپی لینک
ارسال به تلگرام
بازید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
0
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
۸
ناشناس
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
3
80
پاسخ
ترافیک تهران ژنتیکی است! احتمالاً در دوره مادها هم همینطور بوده!
smajids
|
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
35
پاسخ
انتخاب اگه از این عکس ها داری واسه بزار رو سایت ببینیم
احمد
|
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
13
57
پاسخ
یادش بخیر!!
پاسخ ها
محمدرضا
|
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
کلک مگه اون موقع بودی ؟
ناشناس
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
بعدها پل ها رو ساختند ترافیک روان شد
جوجه ماشینی صورتی
|
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
8
پاسخ
بیشتر شبیه شهرهای اروپایی تا تهران !
علی بابا
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
3
پاسخ
من یادم چه دوره ای بود
ناشناس
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
7
پاسخ
خدا بیامرزدش
نظرات بینندگان
نام
ایمیل
* نظر
* کد امنیتی