arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

واکنش یک نماینده مجلس به اظهارات محمدجواد لاریجانی: هر حرف یا اقدامی که منجر به تشتت جامعه شود در راستای نقشه صهیونیست‌هاست

احمد علیرضا‌بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در رابطه با اظهارات اخیر محمدجواد لاریجانی نسبت به مسجد مکی زاهدان، گفت: هر اقدامی که سبب شود که مردم به جان هم بیفتند و پراکندگی و تشتت را در جامعه افزاش دهد، در راستای نقشه صهیونیست‌هاست. آقای لاریجانی و یا هر مقام دیگری باید به سمت برطرف کردن آلام مردم پیش بروند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: عضو کمیسیون امور داخلی گفت: هر اقدامی که سبب شود که مردم به جان بیفتند و پراکندگی و تشتت را در جامعه افزاش دهد در راستای نقشه صهیونیست‌هاست.

احمد علیرضا‌بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در رابطه با اظهارات اخیر محمدجواد لاریجانی نسبت به مسجد مکی زاهدان، گفت: هر اقدامی که سبب شود که مردم به جان هم بیفتند و پراکندگی و تشتت را در جامعه افزاش دهد، در راستای نقشه صهیونیست‌هاست. آقای لاریجانی و یا هر مقام دیگری باید به سمت برطرف کردن آلام مردم پیش بروند.

وی ادامه داد: الان بستری که سبب بروز چنین حوادثی در سیستان و بلوچستان شده ضعف سیاست‌های امنیتی ما بوده که چنین شرایطی را به وجود آورده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: اگر آقای لاریجانی یا هر عزیز دیگری خودشان را دلسوز مردم می‌دانند، باید در جهت رفع کاستی‌هایی که سبب به وجود آمدن چنین تنش قومی و مذهبی در کشور شده است تلاش کنند نه اینکه آن را شعله‌ورتر کنند.

علیرضابیگی تصریح کرد: آنچه که روشن است این است که عمده مشکل کشور ما بحث اقتصاد و معیشت و گذران زندگی مردم است که اگر بتوانیم آن را حل کنیم، این‌ها اصلا محلی از اعراب ندارد و خود به خود قابل برطرف شدن است.

وی افزود: اما در مقابل در بستر و فضای تورم، گرانی و بیکاری است که این نوع نارضایتی‌ها که از همین عوامل نشأت می‌گیرند خود را نشان می‌دهند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور عنوان کرد: متاسفانه برخی از این حرف‌هایی که زده می‌شود در جهت تسکین آلام ملت ایران نیست و به آرامش فضای کشور و جامعه کمک نمی‌کند.

نظرات بینندگان