arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

رزرو تور کربلا برای عید 1402

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از افراد دوست دارند تا در عید نوروز به کربلا سفر کنند و سال را در کربلا تحویل کنند به همین خاطر این زائرین عزیز دوست دارند تا تور کربلا را در ایام عید نوروز رزرو نمایند تا در زمان تحویل سال یا تعطیلات نوروز در کربلا باشند. تحویل سال در کربلا حال دیگری دارد با ما همراه باشید تا در مورد رزرو تور کربلا برای عید نوروز 1402 توضیحاتی را خدمت شما ارائه نماییم.

چگونگی ثبت نام تور کربلا هوایی

برای رزرو تور کربلا نوروز 1402 به سادگی میتوانید این کار را به صورت آنلاین یا تلفنی و یا حضوری از سایت ما یعنی کربلا تور انجام دهید. اما در ادامه به شرایط و مراحل ثبت نام خواهیم پرداخت.

رزرو تور کربلا برای عید 1402

ثبت نام آنلاین تور کربلا چه گونه است؟

برای ثبت نام آنلاین میتوانید به واتساپ کربلا تور به شماره 0912 915 4066 پیام دهید تا شما را راهنمایی کنیم مراحل ثبت نام آنلاین به این صورت است که شما عکس گذرنامه را در اپلیکیشن واتساپ یا ایتا به صورت خوانا ارسال میکنید و پس از بررسی آن قرار داد برای شما تنظیم و ارسال میشود پس از آن مبلغ را به شماره کارت داده شده واریز مینمایید و در نهایت یک روز قبل از سفر اطلاعات کامل شامل شماره پرواز وساعت پرواز شماره مدیر کاروان برای شما ارسال میشود و طبق این اطلاعات شما در فرودگاه حضور پیدا میکنید.

ثبت نام و خرید حضوری تور کربلا

در ثبت نام حضوری شما میتوانید تا با مراجعه به آدرس: بزرگراه بسیج، بلوار شهید رحیمی، جنب حسینیه شهدای بسیج، داخل مجتمع فرهنگی شهدای مقاومت شرکت خدمات مسافرتی و زیارتی کربلا تور مراجعه نمایید تا برای شما قرار داد تنظیم شود و پس از پرداخت مبلغ آن کار های شما همچون صدور بلیط هواپیما و رزرو هتل برای شما صورت خواهد گرفت همچنین تور های آژانس زیارتی کربلا تور از تضمین کیفیت برخوردا است و کیفیت آن تضمین شده است.

آیا کربلا هتل پنج ستاره دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که بله در کربلا دو هتل 5 ستاره واقعی به نام های ریحان و بارون وجود دارد همچنین هتل هایی نیز وجود دارد که در سطح 5 ستاره میباشند همچون هتل قصر الکاظمیه در نجف نیز فقط یک هتل 5 ستاره وجود دارد به نام هتل قصر الدر بسیاری از زائرین کربلا خواستار برگزاری تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره میباشند که برای جواب به تقاضای زائرین گرامی کربلا تور این تور ها را نیز برگزار میکند.

رزرو تور کربلا برای عید 1402

قیمت هتل در تور کربلا به چه صورتی است؟

هزینه هتل پس از هزینه بلیط دومین هزینه اصلی شما در سفر به کربلا با تور کربلا است هزینه هتل ها را کیفیت و سطح کیفی آن ها مشخص میکند به عنوان مثال گران ترین هتل ها را هتل های 5 ستاره پس از آن درجه vip پس از آن الف و ب و ... تشکیل میدهد اگر که به دنبال سفری لوکس هستید خب باید به طبع به سراغ هتل های پنج ستاره و vip بروید اما اگر که به دنبال یک سفر آرام و راحت تر هستید با قیمتی معقول تر بهتر است تا به سراغ هتل های درجه الف بروید اما اگر که قصد دارید تا سفری اقتصادی داشته باشید باید به سراغ هتل های درجه ب و سفر زمینی بروید.

آیا در عراق پول ایرانی مورد قبول است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای زائرین تور کربلا پیش می آید همین سوال است که آیا از پول ایرانی میتوان در کربلا استفاده نمود یا نه؟ بله در کربلا نیز میتوانید از پول ایرانی استفاده کنید اما بهتر است که پیش از سفر دینار یا دلار تهیه نمایید زیرا ممکن است که در بعضی از مکان ها ریال ایران را قبول نکننده و مجبور به چنج ارز یا خرید ارز شوید که این گونه هم برای شما مشکل پیش میاید و هم وقت شما گرفته میشود همچنین ممکن است خرید ارز در عراق برای شما گران تر از خرید ارز در ایران باشد به همین خاطر بهتر است تا پیش از سفر اندکی دینار یا دلار با خود ببرید.

فقط در نظر داشته باشید بنابر دلایل امنیتی با خود پول زیاد نبرید و فقط به اندازه نیاز با خود پول ببرید. همچنین اگر که قصد چنج پول در عراق را دارید پیش از هر اقدامی مدیر کاروان را مطلع سازید تا در این خصوص شما را راهنمایی کند.

تعداد روزهای سفر تور کربلا چند روز است؟

تعداد روز های تور کربلای ما معمولا بین 7 الی 6 روز میباشد اما در بعضی از شرایط و زمان های خاص میتوانید تور های 4 روزه یا 5 روزه نیز رزرو نمایید برای دیدن تاریخ ، زمان و قیمت تور کربلا و دیگر تور های زیارتی ما میتوانید به سایت ما به آدرس karbalatour123.com سر بزنید.

نظرات بینندگان