arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۳۰ دی ۱۴۰۱

مدارس اصفهان به مدت ۲ روز تعطیل شد / امتحانات در موعد مقرر برگزار می‌شود

بر اساس اطلاعیه آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های دیگر در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس اطلاعیه آموزش‌وپرورش استان اصفهان،مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های دیگر در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان اصفهان،مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین‌شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه،مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همچنین در این راستا کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مصوب کرد کلیه دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، لنجان و نیز بخش های مرکزی شهرستان های شاهین شهر و نجف آباد و شهر سجزی در روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری شوند و امتحانات دانشگاه ها مطابق برنامه قبلی کماکان برگزار شود.

شیشه فروش تصریح کرد: دورکاری کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه یکم بهمن ماه در مناطق یاد شده از دیگر مصوبات این کمیته است.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان طی دو روز آینده از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.  

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی مکلف شدند نسبت به انجام نظارت های لازم و اتخاذ تمهیدات به منظور خاموش نمودن سیستم های گرمایشی به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: عدم تردد اتوبوس های دودزا و فرسوده و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرها از مصوبات این کمیته و بر عهده شهرداران استان است.

نظرات بینندگان