arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

«استودیو هشت» در محل جشنواره فیلم فجر برپا می‌شود

تهیه کننده برنامه «استودیو هشت» اعلام کرد، این برنامه همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر و از ۱۲ بهمن ماه، از محل برگزاری این رویداد هنری روی آنتن خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا:تهیه کننده برنامه «استودیو هشت» اعلام کرد، این برنامه همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر و از ۱۲ بهمن ماه، از محل برگزاری این رویداد هنری روی آنتن خواهد رفت.
 
محمد بخشایش  درباره ی جزئیات ویژه برنامه «استودیو هشت» توضیح داد: این برنامه قرار است در ایام جشنواره فیلم فجر از خود محل برگزاری جشنواره (سینمای رسانه‌ها)، برنامه داشته باشد.
 
به گفته وی این برنامه از  ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان جشنواره فیلم فجر هر روز عصر ساعت ۱۸ تا ۲۰ روی آنتن خواهد رفت.
 
این تهیه کننده در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر با شرایط متفاوتی برگزار شود، ما نیز تلاش می کنیم برنامه متفاوتی داشته باشیم؛ از معرفی فیلم های جشنواره گرفته تا حواشی این رویداد. همچنین با شرکت کنندگانی که در جشنواره فیلم دارند، گفت و گوهایی خواهیم داشت.
 
اجرای ویژه برنامه «استودیو هشت» در ایام جشنواره فیلم فجر برعهده محمدحسین امیدی خواهد بود.
 
وی درباره علت تغییر مجری که پیشتر مصطفی امامی برعهده داشت، توضیح داد: آقای امامی با توجه به اینکه برنامه دیگری در تلویزیون دارد، در این دوره در جشنواره فجر همراه ما نیست؛ بنابراین محمدحسین امیدی برنامه را اجرا می کند و در کنار آن از حضور کارشناسان و منتقدان و همچنین بازیگران و سازندگان فیلم ها بهره خواهیم برد.
نظرات بینندگان