arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

افشاگری مدیرکل ورزش خراسان از پرونده تعرض به فوتبالیست‌های نونهال مشهدی

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امروز تمام مستندات پرونده شکایت از باشگاه فوتبال نونهالان مشهدی به دادستانی پرونده به نمایندگان قوه قضاییه تحویل داده شد. وی افزود: طبق پیگیری‌های انجام شده هیئت فوتبال استان از روز‌های اولیه از موضوعات این پرونده اطلاع داشته و خانواده‌ها را به حراست اداره ورزش و جوانان استان راهنمایی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صداوسیما: پرونده شکایت از باشگاه فوتبال نونهالان در حال بررسی و اقدام است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امروز تمام مستندات پرونده شکایت از باشگاه فوتبال نونهالان مشهدی به دادستانی پرونده به نمایندگان قوه قضاییه تحویل داده شد و پیگیری جدی این موضوع تا رسیدن به نتیجه لازم هستیم.

هاشمی جواهری افزود: اداره ورزش جوانان خراسان رضوی مقصر اصلی این حادثه را هیئت فوتبال استان میداند، چون باشگاه بدون مجوز را در مسابقات لیگ شرکت داده است.

وی گفت : طبق پیگیری‌های انجام شده هیئت فوتبال استان از روز‌های اولیه از موضوعات این پرونده اطلاع داشته و خانواده‌ها را به حراست اداره ورزش و جوانان استان راهنمایی کرده است.

هاشمی جواهری با گلایه از عملکرد فنی و اخلاقی هیئت فوتبال گفت :بعد از اتفاقات بازی ایران و لبنان باید تغییراتی در هیئت فوتبال استان شکل میگرفت که با این هیئت مدارا شد.

وی افزود :حدود سه سال است که تعهدات هیئت فوتبال به اداره ورزش و جوانان انجام نشده است با توجه به اینکه زمین‌های ورزشگاه تختی با کمترین قیمت در اختیار هیئت فوتبال استان قرار گرفته است و با توجه به بدهی نزدیک به ۱۴۰ میلیون تومانی این هیئت به اداره ورزش و جوانان و در صورتی که چک‌های این هیئت پرداخت نشوند اقدامات قانونی را در این رابطه انجام خواهیم داد.

نظرات بینندگان