arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۹ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

واریز پول شرط شرکت در قرعه‌کشی فروش خودرو شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو هم پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام در قرعه کشی خودرو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گروه صنعتی ایران‌خودرو هم پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام در قرعه کشی خودرو شد.

 به گزارش انتخاب، درپی ثبت نام 10 میلیونی در قرعه کشی قبلی محصولات ایران خودرو که شانس برنده شدن متقاضیان واقعی را به شدت کاهش داده است، از این پس تنها افرادی می‌توانند در فروش خودرو توسط خودروسازان شرکت کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و مبلغ خودرو از طریق بانک مسدود می‌شود.

به نوشته تسنیم، این موضوع پپیش از این برای شرکت سایپا اجرایی شده بود، به طوری که در هفته گذشته 70 هزار دستگاه خودرو توسط گروه سایپا پیش‌فروش شد که فقط هشت هزار و 500 نفر از آن استقبال کردند.

با توجه به اینکه شرط یاد شده در این عرضه رعایت شد و مشتریان ملزم به واریز پول برای ثبت‌نام شدند، شرایط مشابه قرعه کشی (لاتاری) 10 میلیون نفری ایران‌خودرو را شاهد نبودیم و فقط مشتریان واقعی در این طرح شرکت کردند.

در عرضه جدید روز سه‌شنبه هفته جاری گروه سایپا و همچنین عرضه هفته آینده گروه صنعتی ایران‌خودرو، هر دو خودروساز ملزم به رعایت این ضابطه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت شدند.

بر اساس این گزارش؛ در طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو که از 17 تا 25 دی‌ماه برگزار شد، بیش از 10 میلیون نفر برای خرید 20 هزار دستگاه خودرو سورن پلاس دوگانه‌سوز، پژو پارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کردند که برخی مسوولان عنوان «لاتاری ملی» را به آن دادند.

نظرات بینندگان