arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

باتوجه‌به افزایش آمار کلاه‌برداری و سوءاستفاده از سیم کارت با هویت جعلی، اطلاع از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما است، اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین اگر بنا به دلایلی مجبور شده‌اید چند سیم کارت خریداری کنید و مدتی است که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، بهتر است از وضعیت فعال بودن آن‌ها آگاه شوید. در این مقاله شما را با نحوه پيدا كردن شماره تلفن همراه با کد ملی آشنا می‌کنیم. از طریق استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی می‌توانید متوجه شوید که چند سیم کارت به نام شما است و کدام‌یک از آن‌ها فعال یا غیرفعال است. به‌این‌ترتیب جلوی مشکلات احتمالی و سوءاستفاده افراد سودجو گرفته می‌شود.

استعلام تعداد سیم کارت ثبت‌نامی با کد ملی از طریق ارسال پیامک

یکی از روش‌هایی که به‌راحتی می‌توانید از طریق ورود کد ملی از وضعیت شماره تلفن همراه فعال آگاه شوید، ارسال پیامک است. در این روش با ارسال پیامک به سرشماره 3000504901 یا سرشماره 3000150 گزارش تعداد سیم کارت‌های فعال به شما داده می‌شود. در قسمت متن پیامک باید کد ملی خود را وارد کنید. بعد از ارسال متن، یک پیامک که حاوی اطلاعات اپراتور و تعداد سیم‌کارت‌های فعال با کد ملی شما است، برایتان ارسال می‌شود. اگر مغایرتی در اطلاعات و تعداد سیم‌کارت‌ها وجود داشت، با مراجعه به دفاتر اپراتورهای تلفن همراه و به همراه داشتن کارت ملی برای حل مشکل اقدام کنید.

اگر از خدمات پنل پیامکی استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که با استفاده از این روش نمی‌توانید شماره افرادی که به نام دیگران است را پیگیری کنید.

استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی به‌صورت آنلاین

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که کارهای خود را به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، برای پيدا كردن شماره تلفن همراه با کد ملی نیز می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام کنید. در این روش در ظرف چند ثانیه از تعداد سیم‌کارت‌ها و شماره‌هایی که به‌ نام شما هستند مطلع می‌شوید.

برای استعلام شماره تلفن همراه به‌صورت آنلاین ابتدا وارد سایت استعلام تعداد سرویس مخابراتی شوید. قبل از هرچیز قوانین سامانه را مطالعه کنید. بعد از قبول کردن قوانین، روی گزینه مرحله بعد را فشار دهید. بعد از ورود به صفحه بعدی، باید از قسمت نوع شناسه هویتی، عبارت کد ملی را انتخاب کنید. سپس در کادرهای اجباری اطلاعات مورد‌نیاز را بنویسید.

بعد از اینکه اطلاعات را به‌صورت کامل و دقیق وارد کردید، دکمه مرحله بعد را فشار دهید. در مرحله سوم برخی نکات به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی‌که اطلاعات به‌درستی وارد شده باشند، اس ام اسی که حاوی اطلاعات سیم کارت‌های شما و نوع اپراتور است، برایتان ارسال می‎شود. این پیام از طرف سامانه CRA.ir برای شما ارسال خواهد شد. مثلا در این پیامک اعلام می‌شود که در حال حاضر یک شماره همراه رایتل و یک شماره همراه ایرانسل به نام شما ثبت شده است.

برای ارسال پیامک انبوه و انجام کارهای تبلیغاتی نمی‌توانید از این روش به شماره‌های افراد دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به شماره مخاطبان بهتر است از بانک های شماره موبایل که سامانه‌های پیامکی در اختیار شما می‌گذارند استفاده کنید. این پنل‌ها شماره مخاطبان را باتوجه‌به محل سکونت، سن، جنسیت و نوع مشاغل در اختیار شما می‌گذارند.

نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

استفاده از اپلیکیشن‌ها برای پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی

مشترکین اپراتور همراه اول برای استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی می‌توانند از اپلیکیشن همراه من استفاده کنند. اگر این اپلیکیشن را ندارید با مراجعه به سایت همراه اول، نسخه اندروید یا ios اپلیکیشن را دانلود کنید. بعد از نصب این نرم‌افزار و ورود به بخش سیم کارت‌های من، تعداد خطوط ثبت شده و شماره‌هایی که به‌ نام شما است، نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید از خدمات مختلف این اپلیکیشن همچون خرید بسته‌های اینترنتی، مکالمه و پرداخت قبوض نیز استفاده کنید.

مشترکین اپراتور ایرانسل نیز می‌توانند از خدمات اپلیکیشن ایرانسل من بهره‌مند شوند. برای دانلود این اپلیکیشن به سایت ایرانسل مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در همه این موارد استعلام مالکیت سیم کارت با کد ملی را هر 10 روز یک‌بار انجام داد. با استفاده از کد ملی علاوه‌بر اطلاع از تعداد شماره‌هایی که به نامتان است می‌توانید برای استعلام خلافی خودرو با پیامک نیز اقدام کنید.

نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

تجارت پرسود و تبلیغات موفق با پنل پیامکی از فراز اس ام اس

در این مقاله با نحوه پيدا كردن شماره تلفن همراه با کد ملی و استعلام شماره تلفن همراه آشنا شدیم. این کار به راحتی و از طریق روش‌های در دسترس انجام می‌شود. با در دست داشتن تلفن همراه و بعد از چند ثانیه می‌توانید از تعداد خط‌هایی که به نام شما است و نوع اپراتور آن‌ها آگاه شوید. آگاهی از تعداد سیم کارت‌های فعال کمک می‌کند که جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی را بگیرید. همچنین اگر به سیم کارتی دیگر نیاز ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

با مراجعه به سایت فراز اس ام اس به نشانی farazsms.com می‌توانید از مزایای بی‌شمار سامانه‌های اس‌ام‌اسی این شرکت آگاه شوید. چنانچه در مورد بهترین پنل پیامکی و نحوه خرید آن‌ها سوالی داشتید، آن را از طریق شماره‌ تلفن 02174853 با کارشناسان فراز اس ام اس مطرح کنید. تیم پشتیبانی فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

 

نظرات بینندگان