arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

نه‌تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان، لیزر موهای زائد، به‌عنوان یکی از رایج‌ترین انواع لیزرهای زیبایی در نظر گرفته می‌شود. آیا شما انواع دستگاه لیزر موهای زائد را می‌شناسید؟ دستگاه‌های متعددی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که هر کدام، از مزایا و معایب به‌خصوصی برخوردار هستند. کلینیک‌ها، مراکز درمانی و پزشکان پوست و زیبایی، اغلب برای خرید، سراغ پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های رفع موهای زائد می‌روند.

پیش از خرید این دستگاه‌ها چند نکته مهم و اساسی وجود دارد که در فرآیند خرید دستگاه لیزر موهای زائد به پزشکان کمک کند. شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات ذکر شده در این مقاله، بهترین دستگاه رفع موهای زائد را برای کلینیک و مطب زیبایی خود خریداری کنید.

اهمیت انتخاب صحیح دستگاه لیزر؛ گامی مهم برای کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی

در ابتدا برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بهتر است ویژگی انواع دستگاه‌ها را بررسی کنید. به‌طور‌کلی نحوه کار دستگاه‌های لیزر، در کلیت یکسان است. در واقع همه این دستگاه‌ها با تاباندن اشعه لیزر به فولیکول مو و سطح پوست، سبب می‌شوند که این اشعه از سطح پوست گذر کرده و به‌محض رسیدن به ریشه مو‌ها، انرژی گرمایی تولید شده از آن باعث سوختن ریشه مو شود.

اگرچه کلیات عملکرد این دستگاه‌ها به یک‌شکل است؛ اما تفاوت‌هایی وجود دارد که نتیجه و میزان رضایت مراجعه‌کنندگان را تحت شعاع قرار می‌دهند. تفاوت در شدت انرژی، سرعت و طول موج باعث تفاوت در تاثیر هر یک از دستگاه‌های لیزر می‌شود. به‌عنوان مثال برخی دستگاه‌ها برای پوست‌های تیره و برخی دیگر برای پوست‌های روشن مناسب هستند. شما با خرید یک دستگاه مناسب، می‌توانید از به خطر افتادن سرمایه و اعتبار کلینیک خود جلوگیری کنید.

راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

خرید از یک شرکت معتبر؛ مهم‌ترین نکته هنگام تهیه دستگاه لیزر موهای زائد

قبل از هر موردی، باید از شرکت عرضه‌کننده دستگاه لیزر مو اطمینان حاصل کنید. برخی از عرضه‌کنندگان انواع دستگاه‌های پزشکی و زیبایی، دستگاه‌های غیراستاندارد و بدون کیفیت را به مشتریان عرضه می‌کنند. شما می‌توانید با پیدا کردن یک شرکت معتبر، بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد را با اطمینان خاطر بیشتری خریداری کنید.

عرضه‌کننده‌های مستقیم تجهیزات پزشکی و مراقبت از پوست و مو، انواع لیزر الکساندرایت و سایر فناوری‌های مدرن دنیا را با کیفیت تضمینی می‌فروشند. شما می‌توانید برای خرید لیزر الکساندرایت، دایود و سایر دستگاه‌های پیشرفته، از طریق مجموعه معتبر آفتاب فروزان آریا اقدام کنید.

خدمات پس از فروش مربوط به دستگاه لیزر رفع موهای زائد

دستگاه لیزر حذف موهای زائد بدن، یک دستگاه بسیار پیچیده‌ است که برای استفاده بهینه، نیاز به نگهداری و سرویس دوره‌ای دارد. از این رو یکی از اصلی‌ترین نکات مورد‌توجه در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد، بررسی خدمات پس از فروش دستگاه مورد‌نظر است.

در واقع دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد هم‌چون دستگاه لیزر دایود و اکسنتو، جزو حساس‌ترین تجهیزات الکترونیکی محسوب می‌شوند که نیاز به مراقبت دارند. به‌همین دلیل شما باید قبل از خرید دستگاه لیزر مدنظرتان، با بخش فنی و خدمات پس از فروش شرکت مورد‌نظر در ارتباط باشید.

سپس از فروشنده دستگاه لیزر مو خود بپرسید که میانگین خرابی سیستم در هر سال چقدر است؛ دریافت پاسخ این سوال نگرانی‌های بعدی شما را بعد از خرید دستگاه لیزر مو کاهش می‌دهد. هم‌چنین در‌این‌صورت می‌توانید برای سرویس دوره‌ای دستگاه خریداری شده در زمان مناسب اقدام کنید.

توجه به هندپیس‌های دستگاه؛ یکی از فاکتورهای مهم در خرید دستگاه لیزر موهای زائد

از نکات مهم برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد، توجه به هندپیس‌های آن است. در واقع انرژی تولید شده توسط دستگاه و لیزر بار از طریق هندپیس به پوست منتقل می‌شود. از این رو وزن و سایز هندپیس‌ها باید به‌گونه‌ای باشد ک اپراتور به‌راحتی بتواند آن را در دست بگیرد. هم‌چنین سایز هندپیس در کاور کردن قسمت‌های مختلف بدن مراجعه‌کننده نیز نقش مهمی دارد.

سایز دهانه هندپیس هر چقدر بزر‌گ‌تر باشد هم در زمان صرفه‌جویی می‌شود و هم نتیجه با‌کیفیت‌تری ارائه می‌کند. جنس سر هندپیس از آلیاژ مرغوب برنج ساخته می‌شود. این مسئله باعث حرکت آسان هندپیس روی بافت پوست شده و از نظر انتقال گرمای TEC، به دهانه هندپیس قدرت بالایی می‌دهد.

راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

برخورداری از سیستم کولینگ؛ معیار مهمی برای انتخاب دستگاه لیزر مو زائد

در اغلب دستگاه‌های لیزر سیستم گردش آب و قطعه نیمه هادی به صورت ترکیبی وجود دارد. زیرا گردش آب باعث خنک شدن لیزر بار و ماژول خواهد شد. همچنین قطعه نیمه هادی یا TEC باعث خنک شدن دهانه هندپیس نیز می‌شود. کارکرد کولینگ انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد، اهمیت ویژه‌ایی در عمر دستگاه و آستانه درد متقاضیان خواهد داشت.

هرچه کولینگ یک دستگاه قوی‌تر باشد؛ متقاضی درد کم‌تری را حس کرده؛ بنابراین رضایت خاطر بیشتری خواهد داشت. هم‌چنین این سیستم خنک‌کنندگی ایده‌آلی در درون دستگاه ایجاد می‌کند که باعث افزایش عمر دستگاه می‌شود. دستگاه لیزر اکسنتو یکی از جدیدترین دستگاه‌های رفع موهای زائد است که از دو تکنولوژی کولینگ بهره‌مند است. از این رو با استفاده از این دستگاه برای رفع موهای زائد، درد بسیار کمی احساس خواهد شد. به‌همین دلیل، دستگاه اکسنتو این روزها مورد‌توجه بسیاری از پزشکان و زیباجویان قرار گرفته است.

طول موج دستگاه لیزر در رفع موهای زائد تاثیر بسیاری دارد

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد شما باید دستگاهی را در اولویت سفارش‌تان قرار دهید که مطابق با نیازهایتان بوده و کارایی فوق العاده‌ای داشته باشد. دستگاه لیزر مدنظر شما باید قدرت و توانایی لازم برای از بین بردن موهای زائد بدن را داشته باشد. به‌همین دلیل توصیه می‌شود حتما به طول موج دستگاه توجه کنید.

طول موج دستگاه‌های لیزر باید با‌توجه‌به رنگ و تیپ پوستی انتخاب شوند. طول موج 810، به‌عنوان طول موج استاندارد برای حذف موهای زائد بدن تعریف شده است. از طول موج 808 و 810 برای پوست‌های سبزه و از طول موج 755 برای پوست‌های روشن‌تر استفاده می‌شود. البته نوع موهای زائد بدن مراجعه‌کننده نیز در انتخاب طول موج دستگاه تاثیرگذار هستند.

برخورداری از توان خروجی بالا دستگاه لیزر موهای زائد

از مهم‌ترین فاکتورهای خرید یک دستگاه لیزر، توان خروجی دستگاه است. توان خروجی نشانگر توان لیزر خروجی یک دستگاه بوده که به‌طور مستقیم با جوابدهی حذف موهای زائد در ارتباط خواهد بود. برخی دستگاه‌های چینی و فیک در بازار عرضه می‌شوند که توان آن‌ها زیر 1000 وات است. برخی از فروشندگان به دروغ لیبل روی آن‌ها را با توان بیشتر نصب می‌کنند و به‌عنوان محصول اصل و اورجینال به خریداران می‌فروشند. به‌همین دلیل در خرید دستگاه‌های لیزر موهای زائد بهتر است محصولی اورجینال و با توان بالای 1000 خریداری کنید تا مراجعه‌کنندگان نتایج بهتری دریافت کنند.

آفتاب فروزان آریا؛ معتبرترین عرضه‌کننده به‌روزترین دستگاه رفع موهای زائد بدن با قیمت مناسب

خرید دستگاه لیزر موهای زائد مناسب برای کلینیک و مطب‌های زیبایی، گام مهم و حساسی برای موفقیت کسب و کار شما است. از این رو ما در این مطلب، نکات مهم برای خرید دستگاه رفع موهای زائد بدن را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این موارد به شما کمک کند تا بهترین و مناسب‌ترین دستگاه لیزر بدن را تهیه کنید.

برای خرید توصیه می‌کنیم حتما با متخصصان و مشاوران این حوزه مشورت کرده تا بتوانید دستگاهی مناسب را برای مطب یا کلینیک زیبایی خود تهیه کنید. در این خصوص ما مجموعه آفتاب فروزان آریا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آفا یکی از عرضه‌کنندگان انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن در ایران به‌شمار می‌رود که به‌روزترین دستگاه‌ها را به کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی عرضه می‌کند. بر این اساس پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با انواع این دستگاه‌ها به سایت مجموعه آفاطب به نشانی اینترنتی afateb.com مراجعه کنید. هم‌چنین اگر در مورد قیمت انواع دستگاه‌های لیزر و خرید آن‌ها از مجموعه آفا، سوالی داشتید؛ با شماره 02188107070 تماس بگیرید. قطعا با مشاوره کارشناسان این مجموعه، اطلاعات مفید و کاربردی کسب خواهید کرد.

 

نظرات بینندگان