arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

بزرگترین تامین کنندگان استنلس استیل در جهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورق استنلس استیل از نظر تقاضا و مصرف یکی از مقاطعی است که با سرعتی بالا در حال رشد در صنایع می باشد. مقاومت و استحکام ورق استیل در گریدهای متنوع استنلس استیل متفاوت است و ویژگی‌هایی مانند استحکام کششی بالا، مقاومت در برابر خوردگی و ظاهری زیبا به ‌عنوان یک امتیاز برای گسترش استفاده از آن در مقیاس جهانی محسوب می شود.

بزرگترین تامین کنندگان استنلس استیل در جهان

مشخصات کلی و تاثیر آن بر قیمت ورق استنلس استیل

یکی از قوی ترین، سبک ترین و مفیدترین انواع آلیاژهای پایه آهن، استنلس استیل است. بسیاری از مشاغل به دلیل استفاده گسترده از فولاد ضد زنگ برای تولید محصولات خود از این ورق استفاده می کنند. فولاد ضد زنگ به دلیل مقاومت و استحکام بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، یکی از قابل اعتمادترین مواد برای صنایع برتر در سراسر جهان است. کارخانه های تولیدی ورق استیل نیز به واسطه ویژگی های متمایز و تقاضای بالا آن شهرت پیدا کرده اند.

برترین تولیدکنندگان استنلس استیل در جهان

به دلیل تقاضای بالا از ورق استیل در بازار آهن آلات، این مقطع فولادی توسط کارخانه های زیادی در جهان تولید می شود. کارخانه ها انواع ورق استیل در ضخامت و سایزهای مختلف تولید می کنند که مشتریان باید قبل از خرید از انتخاب خود اطمینان حاصل کنند. در ادامه لیستی از برترین تولیدکنندگان استنلس استیل در جهان را برای شما شرح خواهیم داد.

AK Steal (آمریکا)

شرکت AK steal یک مجموعه تولید مقاطع فولادی در آمریکا است که دارای دفترهای فروش در هلند، آلمان، فرانسه، انگلستان، اسپانیا و ایتالیا و... نیز می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در کلیولند، اوهایو، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت 25000 نفر را در بخش معدن، فولاد و عملیات تولید پایین دستی خود در ایالات متحده و کانادا استخدام کرده است.

اوتوکومپو (فنلاند)

کارخانه Outokumpu یکی از بزرگترین تولیدکنندگان استنلس استیل و تنها کارخانه فولاد ضد زنگ کاملا یکپارچه در جهان است. خط تولید این شرکت شامل دو خط ذوب فولاد ضد زنگ، آسیاب نورد گرم، کارخانه نورد سرد، پرس زدن و پرداخت و همچنین خطوط برش است. تولید فولاد ضد زنگ در تورنیو (اوتوکومپو) در سال 1976 با ظرفیت تولید 50000 تن در سال آغاز شد. این شرکت با سهم 30 درصدی در بازار اروپا و رتبه دوم در قاره آمریکا با سهم بازار تقریباً 22 درصد خود را رهبر بازار معرفی کرده است.

پوسکو (کره جنوبی)

شرکت پوسکو در سال 2015 با تولید معادل حدود ۴۲ میلیون تن فولاد خام موفق به کسب رتبه چهارم بیشترین تولید مقاطع فولادی در جهان شد. دفتر مرکزی این شرکت فولادی در پوهانگ، کره جنوبی قرار دارد که سهام آن در بورس لندن، بورس کره، بورس توکیو و بازار بورس نیویورک برای خریداران معامله می شود.

Aperam

شرکت اپرام یک مجموعه بزرگ در تولید استنلس استیل، برق و فولاد تخصصی است که مشتریانی در بیش از 40 کشور جهان دارد. Aperam دارای ظرفیت فولاد ضد زنگ و الکتریکی 2.5 میلیون تنی در برزیل و اروپا است و در محصولات ویژه با ارزش بالا پیشرو است. Aperam علاوه بر شبکه صنعتی خود که در شش مرکز تولید در برزیل، بلژیک و فرانسه گسترده شده است، دارای یک شبکه توزیع، پردازش و خدمات بسیار یکپارچه و توانایی منحصر به فرد برای تولید فولادهای ضد زنگ می باشد. در سال 2021، Aperam فروش 5102 میلیون یورو و محموله های فولادی 1.82 میلیون تن داشت که رقم بالایی محسوب می شود.

بزرگترین تامین کنندگان استنلس استیل در جهان

Guangxi Chengde (چین)

شرکت چینی Guangxi Chengde Group از پیشرفته ترین فناوری برای فرآیند ذوب آلیاژ استفاده می کند. این شرکت بیشترین صفحات و نوارهای فولادی ضد زنگ را در میان تولید کنندگان پیشرو استنلس استیل در جهان عرضه می کند.

JFE (ژاپن)

شرکت ژاپنی JFE Steel در سال 1950 تاسیس شد. این مجموعه با سال ها تجربه، انواع محصولات فولاد ضد زنگ را با بالاترین کیفیت به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. شرکت فولادی JFE ژاپن در سال 2002 و زمانی که فولاد کاوازاکی کسب و کار فولاد سازی نیهون کوکان (NKK) را جذب کرد، توسعه زیادی یافت.

Baosteel (چین)

شرکت Baosteel چین در سال 1978 فعالیت خود را آغاز و بعد از حدود 30 سال، Baosteel به یکی از رقابتی ترین شرکت های آهن و فولاد با بالاترین سطح مدرن سازی در چین تبدیل شده است. تا پایان سال 2014، Baosteel دارای 130000 نیروی کار در سراسر جهان بود. این شرکت برای سال های متوالی بزرگترین تولیدکننده استنلس استیل در چین محسوب میشد.

تاتا استیل (هند)

تاتا استیل یک شرکت هندی است که زیر مجموعه شرکت مادر آن (تاتا) اداره می شود. به گفته متخصصان حوزه آهن، این شرکت یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید استنلس استیل در جهان می باشد. شرکت تاتا استیل به دلیل اختراعات پیشگامانه خود، بازار تولیدکنندگان استنلس استیل را به طور اساسی تغییر داده است. مجموعه تاتا هند دارای شرکت های وابسته زیادی از جمله تاتا موتورز، تاتا استیل، هتل ‌های تاج، جگوار کارز، لندرور، تاتا پاور و... می باشد.

قیمت ورق استنلس استیل پوسکو

پوسکو یکی از بزرگترین تولیدکننده انواع ورق استیل در گریدهای مختلف است. محصولات پوسکو خصوصا ورق استیل به صورت گسترده در بازار ایران مشهود است و عمده نیاز استنلس استیل بازار ایران توسط شرکت پوسکو تامین می شود. به همین جهت اطلاع از قیمت استیل برای صاحبان صنایع و کارخانجات امری ضروری محسوب می شود.

بزرگترین تامین کنندگان استنلس استیل در جهان

قیمت ورق استیل yieh

ورق استنلس استیل شرکت Yieh در ضخامت 0.3 میلی متر الی 4 میلی متر تولید و در بازار عرضه می شود. شرکت کاسپین استیل یکی از بزرگترین عرضه کننده انواع ورق استنلس استیل در ضخامت و سایزهای مختلف است. این مجموعه در جهت آگاهی فعالان حوزه آهن، روزانه قیمت ورق استنلس استیل را از کارخانجات استعلام کرده و در جدول سایت خود قرار می دهد.

قیمت ورق استیل کارخانه YuTing

شرکت فولادی YuTing یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات استنلس استیل می باشد. عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز و هزینه حمل و نقل قیمت نهایی ورق استیل YuTing را تعیین می کنند.از آنجایی که بیشتر محصولات استنلس استیل موجود در بازار ایران از طریق واردات تامین می شود، هزینه حمل و نقل یک عامل اساسی در تعیین قیمت ورق استنلس استیل YuTing محسوب می شود.

بررسی قیمت ورق استیل Tisco

مجموعه فولادی تیسکو در استان جیانگسو، شهر ووکسی قرار داشته و در زمینه تولید محصولات استنلس استیل و فولادی فعالیت می کند. یکی از محصولات اصلی این شرکت ورق استنلس استیل است. قیمت ورق استنلس استیل تیسکو با توجه به نرخ ارز همواره در حال نوسان می باشد به همین جهت بهتر است قبل از خرید این محصول، از قیمت جدید ورق استیل تیسکو در بازار مطلع شوید.

دفتر فروش کاسپین استیل

مجموعه کاسپین استیل یکی از بزرگترین عرضه کنندگان ورق استنلس استیل در گریدهای مختلف می باشد. متقاضیان برای خرید ورق استیل به دفتر فروش این شرکت به نشانی خیابان آفریقا، خیابان سپیدار، پلاک ۱، طبقه ۴، واحد ۱۱۶ مراجعه کنید. همچنین برای بررسی قیمت ورق استیل316  با کارشناسان بخش فروش این مجموعه با شماره 021-58245000 در تماس باشید.

 

نظرات بینندگان