arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

سررسید ارزان از کجا سفارش بدیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سررسید ارزان از کجا سفارش بدیم؟

با نزدیک شدن به روزهای پایانی هر سال، سفارش و خرید سررسید تبلیغاتی رونق چشم‌گیری می‌یابد. کسب‌و‌کارهای مختلف با هدیه دادن انواع تقویم‌های رومیزی یا سررسید خاص و شیک به مشتریان یا شرکت‌های همکار، برای بهبود تصویر برند خود بازاریابی می‌کنند. اما همواره یک دغدغه مهم در ذهن این کسب‌و‌کارها وجود دارد؛ اینکه سررسید ارزان را از کجا سفارش دهیم؟

معمولا شرکت‌هایی که تیراژ سفارش سررسید‌شان بالاست، از یکی دو ماه قبل سفارش خرید خود را ثبت می‌کنند تا محصول زودتر به‌دستشان برسد. در این مقاله قصد داریم بهترین مکان برای سفارش سررسید تبلیغاتی را معرفی کنیم. اگر شما نیز قصد خرید تقویم یا سررسید در حجم بالا دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مراجعه حضوری به بازار برای خرید سررسید ارزان؛ روشی وقت‌گیر و هزینه‌بر

روش سنتی و قدیمی خرید سررسید تبلیغاتی، مراجعه حضوری به مغازه‌ها و چاپخانه‌های بازار است. در گذشته شرکت‌های مختلف برای خرید انبوه سررسیدهای تبلیغاتی یا تقویم رومیزی، نمایندگانی را به بازار می‌فرستادند. این افراد باید یک‌به‌یک وارد چاپخانه‌های بازار می‌شدند تا بالاخره بتوانند محصولی با‌کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند.

شرکت‌ها باید برای سفارش سالنامه 1402 هر چه زودتر اقدام کنند. امروزه دیگر مراجعه حضوری به بازار برای خرید سررسید از مد افتاده است؛ چرا که این کار نیازمند صرف وقت و هزینه برای شرکت‌هاست. همچنین، با خرید انبوه سررسید تبلیغاتی از بازارهای واسطه، امکان شخصی‌سازی این محصولات برای کسب‌و‌کارها وجود نخواهد داشت. اکنون شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که پس سررسید ارزان را از کجا سفارش دهیم؟

سفارش آنلاین سررسید تبلیغاتی از چاپخانه‌های معتبر؛ بهترین روش خرید سررسید ارزان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست کسب‌و‌کارها برای سفارش و چاپ سررسید تبلیغاتی به بازار مراجعه کنند. بسیاری از چاپخانه‌های معتبر و بزرگ کشور مانند صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت، امکان سفارش آنلاین تقویم رومیزی و سررسید خاص و جذاب را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید با ورود به سایت رسمی این چاپخانه‌ها از میان صدها طرح و نقش جذاب، بهترین گزینه را متناسب با اهداف بازاریابی خود انتخاب کنید.

همچنین، برای به ثمر رسیدن کمپین تبلیغاتی سال جدید خود، بهتر است نسبت به چاپ سررسید ارزان و اختصاصی (سفارشی‌سازی‌شده) اقدام کنید. معمولا شرکت‌های بزرگ طرح، رنگ و نوع تقویم یا سررسید تبلیغاتی را خودشان انتخاب کرده و با چاپ لوگو و نام برند روی محصول، به افزایش آگاهی از برندشان (Brand Awareness) کمک می‌کنند.

سررسید ارزان از کجا سفارش بدیم؟

بهترین چاپخانه برای خرید سررسید ارزان چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر قصد خرید سررسید ارزان و با‌کیفیت را دارید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. سفارش مستقیم از تولیدی‌های معتبر، مزیت‌های بسیار بیشتری نسبت به خرید سررسید تبلیغاتی انبوه از واسطه‌ها و فروشگاه‌ها دارد. فروشگاه‌های عرضه‌کننده سررسید، سود و مالیات را نیز به تعرفه این محصول اضافه می‌کنند؛ بنابراین قیمت سررسید تبلیغاتی در این واسطه‌ها بسیار بیشتر خواهد بود. به‌طور‌کلی، بهترین چاپخانه برای سفارش سررسید ارزان باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  •  قیمت مناسب و به‌صرفه برای خرید سررسید خاص
  • تنوع طرح و رنگ بالا
  • امکان سفارشی‌سازی کردن محصول و خرید سررسید اختصاصی
  • استفاده از کاغذ و متریال با‌کیفیت و مرغوب
  • تنوع در قطع و اندازه سررسید
  • تحویل به‌موقع سفارش‌ها به دست مشتریان

خوشبختانه امروز برخی از چاپخانه‌های کشور مانند گاموت امکان سفارش اختصاصی انواع تقویم رومیزی 1402 و سررسید 1402 را به‌صورت اینترنتی فراهم کرده‌اند. با ورود به سایت این مجموعه‌ها با هزاران طرح و رنگ جذاب از سررسید و تقویم رومیزی مواجه خواهید شد.

سررسید ارزان از کجا سفارش بدیم؟

بررسی عوامل موثر بر قیمت سررسید ارزان

معمولا شرکت‌ها علاقه دارند تا محصولات با‌کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند. اما توجه داشته باشید که اصرار به خرید سررسیدهای ارزان خصوصا از واسطه‌ها، در برخی از مواقع باعث ضرر مجموعه شما می‌شود. برای مثال، استفاده از چرم مصنوعی نا‌مرغوب و کاغذ بی‌کیفیت باعث پاره شدن سریع سررسیدها خواهد شد.

به‌طور‌کلی، عواملی مانند کیفیت کاغذ و مواد اولیه، جنس جلد، اندازه و قطع محصول، طرح و رنگ و برخی از فاکتورهای دیگر روی قیمت سررسید تبلیغاتی تاثیر دارند. شما باید مکانی را برای خرید این محصول انتخاب کنید که علاوه‌بر استفاده از متریال با‌کیفیت، توانایی ارائه قیمت‌های رقابتی و ارزان را نیز داشته باشد. برای راحت کردن انتخاب شما عزیزان، در بخش بعد بهترین چاپخانه ایران برای خرید سررسید 1402 و انواع تقویم رومیزی را معرفی می‌کنیم.

صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت؛ بهترین تولید‌کننده تقویم‌رومیزی و سررسید ارزان در ایران

در این مقاله بهترین روش خرید سررسید تبلیغاتی ارزان را معرفی کردیم. اگر قصد سفارش انواع سررسیدهای تبلیغاتی، سالنامه یا تقویم رومیزی برای کمپین تبلیغاتی سال جدید را دارید، پیشنهاد ما سفارش محصولات اختصاصی از صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت است. چاپخانه گاموت با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و مرغوب‌ترین مواد اولیه، تلاش می‌کند تا محصولات با‌کیفیت را با بهترین قیمت به‌دست مشتری برساند.

گاموت تاکنون پروژه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی بیش از 600 شرکت معتبر کشور را با موفقیت به پایان رسانده‌ است. برای مشاهده خدمات و محصولات و سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی به‌صورت آنلاین، کافی است وارد سایت این مجموعه به نشانی gamutprint.com شوید. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره رایگان درباره خرید سررسیدهای تبلیغاتی، با شماره تلفن 02188540315 تماس بگیرید.

نظرات بینندگان