arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۱

زیاد النخاله: مجاهدان مقاومت همیشه در میدان نبرد با دشمن صهیونیست حضور خواهند داشت

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت امروز ارتش رژیم اسرائیل در کرانه باختری را محکوم کرد و گفت که علی رغم مشکلات و رنج‌ها، مجاهدان عرصه را برای دشمن متجاوز و جنایت‌کار ترک نخواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت امروز ارتش رژیم اسرائیل در کرانه باختری را محکوم کرد و گفت که علی رغم مشکلات و رنج‌ها، مجاهدان عرصه را برای دشمن متجاوز و جنایت‌کار ترک نخواهد کرد.

 «زیاد النخّاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال جنایت ارتش رژیم اسرائیل در جنین که شماری شهید و زخمی بر جا گذاشت، گفت که امروز یکی از روزهای جهاد است و فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

او طی سخنرانی که بعد از ظهر امروز پنجشنبه داشت، گفت: «امروز یکی از روزهای جهاد و روزی از روزهای مردم فلسطین است که هرگز از مقاومت و پیکار دست نکشیدند. شهدای امروز در صف اول حرکت می‌کردند و حماسه آینده ما را با وحدت، خون و نبردشان رقم می‌زدند.»

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: «ما با وجود درد و رنج، هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد، پرچم‌‌های ما برافراشته و تفنگ هایمان آماده نبرد و دفاع از ملت فلسطین و اهداف مقدس آن‌ها خواهند ماند.»

او با بیان اینکه ما هرگز شکست نخواهیم خورد، گفت که این تجاوز و حمله به مردم فلسطین در جنین و کرانه باختری شجاع هرگز مقاومت را متوقف نخواهد کرد و مجاهدان مردم قهرمان ما در میدان حضور خواهند داشت و در وضعیت درگیری مداوم با دشمن صهیونیست خواهند بود.

گفتنی است در یورش امروز نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین، 9 نفر از جمله یک پیرزن به شهادت رسید و بیش از 20 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال چهار تن از آن‌ها نیز وخیم است.

این جنایت واکنش منطقه‌ای و بین المللی داشته و وزارات خارجه کشورهایی مانند اردن، قطر، مصر و ترکیه این جنایت را محکوم کرده‌اند.

نظرات بینندگان