arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱

آخرین آمار کرونا در ایران، ۷ بهمن ۱۴۰۱: ثبت یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در کشور / شناسایی ۹۸ بیمار جدید کرونایی

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹۸ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و خوشبختانه یک روز دیگر بدون فوتی ناشی از این بیماری در کشور ثبت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹۸ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و خوشبختانه یک روز دیگر بدون فوتی ناشی از این بیماری در کشور ثبت شد.

به گزارش «انتخاب»؛ از دیروز تا امروز ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۹۲۳ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۷۴۴ نفر ماند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۳۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۹۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۷۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۱۰۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۹۰۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۹۸۷ دُز رسید.

در حال حاضر نیز هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، شش شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات بینندگان