arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

وضعیت آب و هوا، امروز ۸ بهمن ۱۴۰۱ / افزایش نسبی دما در نواحی غربی کشور / سراب سردترین نقطه کشور شد / ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه

هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز یکشنبه افزایش نسبی دما در غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز مشاهده خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز یکشنبه افزایش نسبی دما در غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز مشاهده خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز استان های جنوبی کشور و دامنه های زاگرس مرکزی باران و گاهی با وزش باد و رعد و برق خواهند بود اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز نواحی شمال غرب و غرب کشور از بارش رحمت الهی بهر مند خواهند شد .

وی با بیان اینکه فردا یکشنبه نواحی شمال غرب کشور و دامنه های البرز و زاگرس مرکزی با بارش برف و باران همراه خواهند بود افزود:‌ روز دوشنبه گستره این بارش ها مناطق جنوب غربی کشور و غرب سواحل دریای خزر و شرق را دربر خواهد گرفت.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: این بارش ها به صورت برف و باران و در مناطق گرمسیر همراه با رعد و برق همراه خواهد بود .

رفیعی با اشاره به اینکه بارش ها در مناطق شمال غربی با شدت بیشتری خواهد بود اعلام کرد: تا روز یکشنبه افزایش نسبی دما در غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز مشاهده خواهد شد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی از روز دوشنبه تا پایان هفته با ورود سامانه بارشی جدید شاهد کاهش دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.

رفیعی با بیان اینکه کمینه هوای تهران امروز صبح منفی ۲ در جه بود اعلام کرد:‌هوای امرز پایتخت غبارآلود خواهد بود و بیشینه دمای آن به مثبت ۷ درجه خواهد رسید.

وی سردترین نقطه کشور را سراب با منفی ۲۲درجه و گرمترین را عسلویه با مثبت ۲۳ درجه اعلام کرد.

نظرات بینندگان