arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

سردار رادان درباره حادثه سفارت جمهوری آذربایجان: پلیس دیپلماتیک براساس پروتکل‌های مشخص عمل می‌کند

سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در خصوص حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و اختیارات پلیس دیپلماتیک، گفت: پروتکل‌هایی که برای بحث حفاظتی از این نوع اماکن هست، مشخص است و بر اساس همان پروتکل‌ها عمل می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا:  فرمانده کل انتظامی کشور درباره اختیارات پلیس دیپلماتیک، گفت: پروتکل‌هایی مربوط به حفاظت از این نوع اماکن، مشخص است و براساس همان پروتکل‌ها عمل می‌کنیم.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان به نشست مشترک خود با نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: مباحثی که در وظایف فرماندهی انتظامی است و برنامه‌های آتی که باید داشته باشیم را در نشست مشترک با کمیسیون امنیت ملی مطرح و به بررسی آنها پرداختیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: همچنین مشکلاتی که در بحث بودجه نیروی انتظامی داریم را با نمایندگان در میان گذاشتیم، جلسه بسیار خوبی بود، تبادل نظر انجام شد و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز گفتند که در حد توان خود کمک می‌کنند تا بخشی از موضوعات این مجموعه حل شود.

سردار رادان در پاسخ به سوال دیگری درباره برنامه نیروی انتظامی در دوره مدیریت جدید برای کاهش و مهار سرقت در کشور، گفت: در آینده نزدیک خبرهایی خواهید شنید.

وی همچنین در خصوص حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و اختیارات پلیس دیپلماتیک، گفت: پروتکل‌هایی که برای بحث حفاظتی از این نوع اماکن هست، مشخص است و بر اساس همان پروتکل‌ها عمل می‌کنیم.

نظرات بینندگان