arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارشاد دستور پیگیری قضایی «توهین» به هنرمندان موسیقی را صادر کرد

محمدمهدی اسماعیلی پس از انتشار این محتوای ویدیویی ضمن ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی به جامعه هنری نجیب ایران را بر نمی‌تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا- در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به هنرمندان حوزه موسیقی که با واکنش برخی از اهالی موسیقی از جمله نامه سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمدمهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه در این خصوص را صادر کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی پس از انتشار این محتوای ویدیویی ضمن ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی به جامعه هنری نجیب ایران را بر نمی تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد.

پس از انتشار کلیپی توهین آمیز به جامعه موسیقی در فضای مجازی، سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به انتشار این کلیپ درباره موسیقی در فضایی مجازی، واکنش نشان دادند و خواستار پیگیری شدند.

گفتنی است که دبیر هنری جشنواره موسیقی فجر دیروز ویدیویی قدیمی از رائفی‌پور منتشر کرد که در آن به هنرمندان موسیقی توهین شده بود. عبدی گفته تا رائفی‌پور عذرخواهی رسمی نکند، با جشنواره همکاری نمی‌کند.

نظرات بینندگان