arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
روزهای باقیمانده از سال و جوایزی که در دسترس شما است؛

خاطره‌سازی با جشنواره زمستانه بانک تجارت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خاطره‌سازی با جشنواره زمستانه بانک تجارت
 
کمک هزینه 300 میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، امروزه شعار مشتری‌مداری و تشویق مردم به استفاده از خدمات نوین بانکی با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان و تکمیل سبد خدمات بانکداری غیرحضوری در شبکه بانکی کشور بسیار شنیده می‌شود. اما در این میان «تجارت» نامی آشناست که همزمان با ارائه این خدمات روزآمد، جوایزی را هم برای استفاده‌کنندگان آنها در نظر گرفته است. حالا شما فرصت برنده شدن و بهره‌مندی از جوایز ارزنده‌ای را دارید که تنها با استفاده از خدمات مالی و بانکی «بانک تجارت» برایتان فراهم شده است.


راهی میان‌بر برای دستیابی به جوایز ارزنده

«به پاس همراهی شما، به وقت قدردانی ما»؛ اگر جایی این شعار را شنیدید یا دیدید، بدانید که همه چیز برای شرکت کردنتان در جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت فراهم شده است. جشنواره‌ای که حالا و بعد از یک ماه از آغازش، شاهد استقبال قابل توجهی از طرف مشتریان بانک بوده و رقابت بر سر برنده شدن کمک هزینه خرید خودرو، ده‌ها گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند و کنسول بازی را تنگاتنگ کرده است. اما برای اینکه شانس برنده شدن کمک هزینه 300 میلیون تومانی خرید خودرو برایتان بیشتر کنید باید بدانید که با محاسبه مانده امتیاز شما در پایان جشنواره به صورت خودکار در قرعه‌کشی کمک هزینه خودرو محاسبه خواهد شد. علاوه بر این، حتماً باید خبر داشته باشید که قرعه‌کشی گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند، هدست، کیف اعتباری 50 میلیون ریالی و 3 میلیون ریالی هم در پایان هر ماه و در سه دوره انجام می‌شود.

یک جایزه ویژه

یکی از جایزه‌های ویژه این جشنواره اهدا اعتبار ماهانه BNPL (الان بخر بعداً پرداخت کن) بانک تجارت است؛ جایزه‌ای به ارزش 10 میلیون تومان که برایش قرعه‌کشی هم انجام نخواهد شد. فقط کافی است با به‌دست آوردن 1000 امتیاز در جشنواره، اعتبار ماهانه (BNPL) را درخواست کرده و با نصب اپلیکیشن باجت از این امکان بهره‌مند شوید.

چطور امتیاز بگیریم؟

اگر مشتری بانک تجارت و عضو باشگاه مشتریان این بانک هستید چند روش برای افزایش امتیازتان وجود دارد. اگر هنوز عضو باشگاه مشتریان نشدید هم پس از افتتاح حساب، ثبت‌نام و عضویت در باشگاه مشتریان، اضافه کردن شماره حساب و در نهایت ثبت‌نام در جشنواره، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. حالا که شما هم عضو باشگاه مشتریان شدید باید بدانید که در این جشنواره هر کدام از دوستانتان را که دعوت کنید 100 امتیاز، همراه‌بانک تجارت را که نصب کنید 100 امتیاز و اپلیکیشن باجت را که نصب کنید، 100 امتیاز خواهید گرفت. علاوه بر این، میانگین موجودی حساب‌تان – البته به جز حساب بلند مدت – هم در امتیاز گرفتنتان دخیل است. پس در جریان باشید که به ازای هر 10 میلیون ریال در ماه 40 امتیاز برایتان محسوب خواهد شد. اما این تمام ماجرا نیست. ورود به سایت باشگاه (هر ماه یکبار) 40 امتیاز، تراکنش از همراه‌بانک (کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض) دو امتیاز و هر تراکنش با کارت تجارت (کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض) هم یک امتیاز برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره به همراه خواهد داشت. این‌ها همه فرصت‌هایی است برای اینکه شما در جشنواره بزرگ مشتریان بانک تجارت شرکت کنید.
نظرات بینندگان